Πέμπτη 21 Μάη 2015
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΑΝΤΡΕΑ ΝΤΙ ΣΤΕΦΑΝΟ
Χαμένος παράδεισος

Η πρώτη σκηνοθετική δουλειά του 43χρονου Ιταλού ηθοποιού Αντρέα Ντι Στέφανο, μπορεί να συνδυάζει μυθοπλασία δράσης και τεκμηρίωση βιογραφίας, αμφότερες στην υπηρεσία του νευρικού θρίλερ που όμως δεν χαρακτηρίζεται από πρωτοτυπία. Ο Ντι Στέφανο προσεγγίζει την προγενέστερη της σύλληψης περίοδο του μυθικού Εσκομπάρ - Μπος του κολομβιανού καρτέλ κοκαΐνης που συμφώνησε το 1991 με την κυβέρνηση να παραδοθεί - μέσα από τα μάτια ενός νεαρού Καναδού σέρφερ. Η αφήγηση, με οπτική παθητικού, εκτός ιστορίας μάρτυρα, ξεφεύγει από τον παραδοσιακό τρόπο γραμμικού ξετυλίγματος της βιογραφίας και περιγράφει τον «αντιήρωα» μέσα από τις πράξεις του και την επίδραση που ασκεί στον περίγυρό του. Ο μεγάλου εκτοπίσματος Μπενίσιο Ντελ Τόρο στο ρόλο του αμφίσημου πατριάρχη - με αθλητική φόρμα - Εσκομπάρ, θα χρειαζόταν ένα πολύ καλύτερο σενάριο που να χωρά την ένταση, την πληθώρα από γκριμάτσες και κυρίως τον μαγνητισμό του ηθοποιού που καταβροχθίζει την οθόνη.

Παραλίες ιδανικές για σέρφινγκ, έρωτας κεραυνοβόλος και αιώνιος για την πανέμορφη Μαρία, να γιατί η Κολομβία είναι επίγειος παράδεισος για τον Νικ που μπλέχτηκε σε μια οδύσσεια θανάτου. Κι αυτό γιατί η Μαρία είναι ανιψιά του τρομερού Εσκομπάρ, ο οποίος στην αρχή βλέπει τον Νικ σαν γιο του και μετά σαν εχθρό, σε ένα παιχνίδι γάτας και ποντικού. Ο Ντελ Τόρο δίνει την αίσθηση ότι συνθέτει μόνος του το δυνατό πορτρέτο του τοξικού τέρατος, κακού και θρησκευόμενου φιλάνθρωπου, φανταχτερού και αξιολύπητου, με την πραγματική του φύση να αποκαλύπτεται στο ρυθμό ενός μαιευτικού θρίλερ με μπόλικη ίντριγκα στη διάταξη του υλικού του, σκηνοθετημένο σύμφωνα με τους στάνταρντ κώδικες της σύγχρονης βιογραφίας, τονισμένης με λυρικές εικόνες. Οι δύο κεντρικοί χαρακτήρες κατορθώνουν να κρατήσουν μια ρεαλιστική μυθοπλασία για το σύστημα Εσκομπάρ και ένα πραγματικό θρίλερ.

Με τους: Μπενίσιο Ντελ Τόρο, Τζος Χάτσερσον, Κλαούντια Τράισακ, κ.ά.

Παραγωγή: «Escobar: Paradise Lost» - Γαλλία, Ισπανία, Βέλγιο, Παναμάς, (2014)

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ο Εκτελεστής(2015-09-24 00:00:00.0)
Τα μάτια της Τζούλια(2011-06-23 00:00:00.0)
Σε μια εποχή γεμάτη ρομαντισμό(2009-08-21 00:00:00.0)
«Μετά τα μεσάνυχτα»(2004-07-10 00:00:00.0)
Υποψίες για ένα πάθος(1998-10-14 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ