Σάββατο 6 Σεπτέμβρη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Ποια αξιολόγηση;

Αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών μέσω αξιολόγησης και όχι λόγω προϋπηρεσίας είναι μια από τις μεγάλες καινοτομίες της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης Ρέντσι στην Ιταλία και την προβάλλουν δεόντως τα «Νέα», 4/9/2014, ως παράδειγμα και για την Ελλάδα. Ποια τα κριτήρια αξιολόγησης και πώς θα αξιολογούνται για τις γνώσεις και τη μόρφωση που θα παρέχουν ακόμη και σ' αυτό το αστικό σχολείο; «Από το επόμενο έτος θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο τα δεδομένα οργάνωσης της σχολικής μονάδας, οι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, ο προϋπολογισμός τους και ο ισολογισμός τους και ένας χάρτης της δραστικότητας του σχολείου. Κάθε σχολική μονάδα θα ενισχυθεί με ένα εκπαιδευτικό "μέντορα" ο οποίος θα είναι υπεύθυνος της αξιολόγησης των συναδέλφων του και της μονάδας». Προϋπολογισμός, ισολογισμός και κάλυψη των αναγκών του σχολείου με τη δραστικότητά του. Αλήθεια, σχολείο και εκπαιδευτικούς θα αξιολογούν ή επιχείρηση; Και από πού ως πού ο «μέντορας» μπορεί να αξιολογεί και μάλιστα μόνος του; Ο φωτεινός παντογνώστης είναι; `Η ο μάνατζερ του σχολείου; Και ύστερα σου λένε εκπαίδευση και μόρφωση... Ανθρώπους με συνείδηση υποταγής στον καπιταλισμό φτιάχνουν.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ