Παρασκευή 13 Ιούνη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 7
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΘΡΙΑΣΙΟ - ΓΑΙΑΟΣΕ
Πρόσκληση σε μεγαλοεπιχειρηματίες για επένδυση «logistics»

Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την υποβολή μη δεσμευτικών προτάσεων από τους ενδιαφερόμενους «επενδυτές» προκήρυξε η ΓΑΙΑΟΣΕ για τις εγκαταστάσεις της στο Θριάσιο Πεδίο, «για την ανάπτυξη», όπως αναφέρει στην πρόσκληση, του Εμπορευματικού Κέντρου. Η πρόσκληση δημοσιοποιήθηκε την Τρίτη 10 Ιούνη και έχει καταληκτική ημερομηνία την 11η Ιούλη.

Η πρόσκληση αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης, το οποίο βρίσκεται σε φάση επεξεργασίας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, με τίτλο «Ρυθμίσεις Θεμάτων Εφοδιαστικής» και προβλέπει, σε ό,τι αφορά την Αττική, την ανάπτυξη εμπορευματικού διαμετακομιστικού κέντρου στο Θριάσιο για λογαριασμό των μονοπωλιακών ομίλων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της διαμετακόμισης, συνολικά της «εφοδιαστικής αλυσίδας» («logistics»). Ταυτόχρονα, η ιδιωτικοποίηση των εγκαταστάσεων της ΓΑΙΑΟΣΕ στο Θριάσιο έρχεται και «δένει» με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά. Εξελίξεις που είναι ενταγμένες στη στρατηγική επιδίωξη των μονοπωλιακών ομίλων για την ανάδειξη της Ελλάδας σε διαμετακομιστικό κόμβο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Είναι χαρακτηριστικό το κείμενο της πρόσκλησης που έχει δημοσιοποιήσει η ΓΑΙΑΟΣΕ: «Η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριασίου Πεδίου - αναφέρει - για την ανάπτυξη του Εμπορευματικού Κέντρου, περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε. και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων. Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά (Νέο Ικόνιο)». Τονίζει ότι: «Στρατηγικός στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. αποτελεί η δημιουργία ενός Εμπορευματικού Κέντρου Διεθνούς Εμβέλειας που θα συμβάλει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς μεταφερόμενων εμπορευματικών φορτίων και στην ανάδειξη της χώρας ως βασικής πύλης διακίνησης εμπορευμάτων στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών».


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ