Κυριακή 30 Μάρτη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΗΣ 2014
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Κριτήριο ψήφου η ενίσχυση του κινήματος με ενίσχυση του ΚΚΕ

Συνέντευξη με τον Γιάννη Δελή, υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης με το ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης»

Συνεχίζοντας τις συνεντεύξεις με υποψήφιους του ΚΚΕ, το portal του «902» συζήτησε με τον Γιάννη Δελή, υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης με το ψηφοδέλτιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης». Παραθέτουμε εκτενή αποσπάσματα από τη συνέντευξη:

-- Η Θεσσαλονίκη έχει μία από τις πλέον πολυδιαφημισμένες δημοτικές αρχές: Διοίκηση Μπουτάρη με τα έργα και τις ημέρες της. Πώς την κρίνετε;

-- Αγαπημένο παιδί των ΜΜΕ, ο κ. Μπουτάρης και το στιλ που λανσάρει του δήθεν αντισυμβατικού, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Η κριτική μας γίνεται από τη σκοπιά των λαϊκών συμφερόντων και ως γενικό συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι τα έργα και οι ημέρες της δημαρχίας Μπουτάρη ποτέ δεν συνάντησαν τις αγωνίες, τα βάσανα, τις ανάγκες των λαϊκών στρωμάτων, της φτωχολογιάς της Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, στάθηκαν και απέναντι τις περισσότερες φορές. Η διοίκηση Μπουτάρη μπορεί να κριθεί ως επιτυχημένη από τη σκοπιά των συμφερόντων των μεγαλοξενοδόχων, από τη σκοπιά της εξυπηρέτησης των μεγαλοεργολάβων και των μεγαλοεπιχειρηματιών, αλλά ελάχιστα έως καθόλου έχει να αναδείξει για την κάλυψη των βασικών λαϊκών αναγκών.

-- Πως τεκμηριώνεται αυτή η κριτική;

-- Τι να πρωτοπεί κανείς, τα δημοτικά τέλη από την προηγούμενη διοίκηση είχαν φτάσει στα ύψη, νομίζω ήταν από τα ακριβότερα, από τα υψηλότερα στη χώρα μας. Η διοίκηση Μπουτάρη τα διατήρησε, έκανε μια μικρή, ελάχιστη μείωση, φέτος έκανε τη μείωση του 5% και την πολυδιαφήμισε. Βεβαίως, οι μισθοί έχουν πέσει 30% έως 40%, αλλά έχει γίνει και κάτι ακόμα, από κει που παλιότερα οι ζώνες επιβολής των δημοτικών τελών ήταν τρεις, τώρα έγιναν δύο και ως εκ θαύματος, παρά τη μείωση των δημοτικών τελών τη διαφημιζόμενη, στον προϋπολογισμό, εμφανίζονται τα δημοτικά τέλη να προϋπολογίζονται παρόμοια με τα περσινά.

Από τις εργασίες για την κατασκευή του μετρό
Από τις εργασίες για την κατασκευή του μετρό
Εχουμε, επίσης, την ανταποδοτικότητα - ο κ. Μπουτάρης είναι υπέρμαχος της πολιτικής πληρώνεις για να πάρεις, να πληρώσεις για να πάει το παιδί σου στον παιδικό σταθμό και αυτοί δεν επαρκούν φυσικά για όλα τα παιδιά, να πρέπει να πληρώσεις το δημοτικό γυμναστήριο, για να πας στο δημοτικό ωδείο - είναι η βασική αρχή της πολιτικής της ΕΕ, είναι η βασική αρχή της πλειοψηφίας των δημάρχων που ορκίζονται στον «Καλλικράτη».

Εχουμε ανεργία, κυκλοφοριακό, μάλιστα πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε και το πάγωμα των έργων κατασκευής του Μετρό κάτι που θα εντείνει όλη αυτήν την κατάσταση, συγκοινωνιακό, απορρίμματα, δηλαδή οι δημότες της Θεσσαλονίκης είναι αντιμέτωποι με σωρεία προβλημάτων, τα οποία προστίθενται στα προβλήματα που δημιουργεί η συνολικότερη αντιλαϊκή πολιτική στους δημότες. Βεβαίως, τα προβλήματα των λαϊκών στρωμάτων της Θεσσαλονίκης είναι πάρα πολλά, δε διαφέρουν όμως σε μεγάλο βαθμό από τα προβλήματα γενικότερα σε όλη τη χώρα, σε όλη την Ελλάδα.

-- Ποια είναι η θέση σας για τις εξελίξεις στο θέμα της κατασκευής του Μετρό;

-- Καταντάει φαρσοκωμωδία, είναι ένα έργο σε εξέλιξη 7 χρόνια. Η κοινοπραξία που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου δήλωσε ότι σταματάει τις εργασίες. Προφανώς θέλει να εκβιάσει και εκβιάζει για να αυξηθεί το κόστος του έργου, φωνάζουν, ερίζουν μεταξύ τους οι δημοτικές παρατάξεις, αλλά δε λένε κουβέντα για το φόνο. Και ο φόνος είναι η ιδιωτικοποίηση κατασκευής των δημόσιων έργων. Βγάλαμε και ανακοίνωση ως Κομματική Οργάνωση Κεντρικής Μακεδονίας και λέμε ότι η μόνη λύση που μπορεί αυτήν τη στιγμή να βγάλει από το τέλμα ένα έργο μεγάλο, απαραίτητο για την πόλη, είναι ένας δημόσιος κατασκευαστικός φορέας που θα αναλάβει την διεκπεραίωση και την εκτέλεση του έργου.

Από εργατική συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη

Motion Team

Από εργατική συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη
Παράλληλα, στο έργο εμπλέκονται και αρχαιολογικές ανασκαφές. Εχουν βρεθεί εξαιρετικά ευρήματα στην Εγνατία. Βεβαίως, ο προϋπολογισμός του έργου και γενικότερα η σύλληψη του έργου με τη μέθοδο της λεγόμενης μελετοκατασκευής, βλέποντας και κάνοντας δηλαδή, είχε προβλέψει για αρχαιολογικές εργασίες 90 εκατομμύρια. Ενενήντα εκατομμύρια όταν ακόμα και ένας μαθητής του δημοτικού που έχει κάνει Βυζαντινή Ιστορία, γνωρίζει ότι κάτω από τον άξονα της Εγνατίας υπάρχει μια άλλη πόλη, η βυζαντινή Θεσσαλονίκη, όχι μόνο στη στάση για την οποία έγινε τόσος ντόρος, στο σταθμό της Βενιζέλου.

Από την πρώτη στιγμή, είπαμε και στο Δημοτικό Συμβούλιο, το στηρίξαμε, ότι αυτά τα ευρήματα θα πρέπει να παραμείνουν στη θέση τους και να εκτεθούν - υπάρχουν αυτήν τη στιγμή οι τεχνικές δυνατότητες - να συνυπάρξουν και οι αρχαιότητες και το μετρό.

-- Σε ποια άλλα γενικότερα ζητήματα εστιάζετε την κριτική σας;

-- Η διοίκηση Μπουτάρη συνεχίζει ακάθεκτη σε ό,τι έκανε η προηγούμενη διοίκηση. Είχε επιβάλει τη λεγόμενη ελεγχόμενη στάθμευση, είναι στάθμευση επί πληρωμή φυσικά, στο κέντρο της πόλης. Η διοίκηση Μπουτάρη φιλοδοξεί να την επεκτείνει σε όλη την πόλη και σε όλες τις γειτονιές, ο ίδιος δηλώνει φανατικός διώκτης του αυτοκινήτου, παραγνωρίζοντας ότι για αρκετούς συνδημότες μας το αυτοκίνητο είναι ένα αναγκαίο μέσο μεταφοράς, ελλείψει άλλων.

Ο Γιάννης Δελής

MotionTeam

Ο Γιάννης Δελής
Είχαμε κάνει κινητοποίηση και εδώ ως Λαϊκή Επιτροπή και δω δένεται η δουλειά της «Λαϊκής Συσπείρωσης» με τις Λαϊκές Επιτροπές, με το λαϊκό κίνημα ευρύτερα και αποτρέψαμε καταρχήν την επιβολή της ελεγχόμενης στάθμευσης, τη ματαιώσαμε προς το παρόν, προσωρινά, γιατί επανέρχεται στο τέταρτο δημοτικό διαμέρισμα που είναι η Τούμπα.

Γενικότερα, έκλεισαν τον τελευταίο χρόνο τρία νοσοκομεία, το ένα ήταν εκτός ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης αλλά μιλάμε για το πολεοδομικό συγκρότημα. Ο λαλίστατος κατά τ άλλα κ. Μπουτάρης δεν έβγαλε «κιχ» γι' αυτό το κλείσιμο, συν τις μονάδες Υγείας που έκλεισαν με την τελευταία απορρύθμιση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Εχουμε, επίσης, κλεισίματα εργοστασίων όπως είναι η «Κόκα - Κόλα» με τον ηρωικό αγώνα των εργαζομένων και εδώ έχει πάλι σημασία να δουν οι συμπολίτες και οι συνδημότες μας την αιδήμονα σιωπή της δημοτικής πλειοψηφίας, γιατί η δημοτική πλειοψηφία συνεργάζεται κατά κάποιον τρόπο με την πολυεθνική που είναι χορηγός για την ανακαίνιση κάποιων σχολείων. Η ίδια εταιρεία, δηλαδή, που τσακίζει τα δικαιώματα και απολύει εργαζόμενους, δηλώνει φιλάνθρωπος και προσπαθεί δήθεν ν' ανακαινίσει ένα ή δύο σχολεία. Εχουμε το κλείσιμο μεγάλων ιστορικών καταστημάτων όπως είναι ο «Φωκάς», γενικότερα το πρόβλημα της ανεργίας σπάει κόκαλα κυριολεκτικά και στη Θεσσαλονίκη.

Για τ' απορρίμματα, επίσης, έχει προχωρήσει ήδη η ιδιωτικοποίηση ενός τμήματος της καθαριότητας, για το μηχανουργείο του Δήμου το οποίο έχει αναλάβει ένας μεγαλόσχημος ιδιώτης, ο οποίος επισκευάζει ελάχιστα τα πολύ λίγα απορριμματοφόρα που υπάρχουν.

Οι παιδικοί σταθμοί, επίσης, δεν επαρκούν και εκτός από το θέμα των τροφείων, τα τελευταία χρόνια δεν έχει γίνει ούτε ένας νέος και φέτος πάλι στον προϋπολογισμό δεν προβλέπεται ανέγερση κάποιου παιδικού σταθμού.

Είναι πραγματικά ένας κυκεώνας προβλημάτων για τη λαϊκή οικογένεια και απέναντι σε αυτά τα προβλήματα, ξαναλέω, η διοίκηση Μπουτάρη δεν έχει να επιδείξει το παραμικρό. Είναι μια αντιλαϊκή από την αρχή ως το τέλος διοίκηση. Εχουμε διατυπώσει αυτήν τη θέση και μέσα στα Δημοτικά Συμβούλια και μόνο τέτοια θα μπορούσε να είναι από τη στιγμή που ορκίζεται και αυτή στον «Καλλικράτη», ο οποίος έγκαιρα είχαμε πει ποια είναι η αποστολή του, ποιος είναι ο ρόλος του, να γίνει ο μοχλός εκείνος, έτσι ώστε οι Δήμοι να γίνουν επιχειρήσεις.

Τα θεωρούν όλα εμπόρευμα

-- Αυτήν την περίοδο «τρέχουν» στη Θεσσαλονίκη η ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ και η ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσ/νίκης. Ποια είναι η θέση της «Λαϊκής Συσπείρωσης»;

-- Είναι δύο ζητήματα που απασχολούν το λαό της πόλης. Η επικείμενη ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ έχει ήδη συντελεστεί κατά 26%. Η ΕΥΑΘ είναι μια ανώνυμη εταιρεία, η οποία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και το 26% των μετοχών ανήκει σε ιδιώτες. Δεν είναι δηλαδή κάτι που θα γίνει, μερικώς έχει γίνει. Αυτό το οποίο συζητείται τώρα είναι είτε η πλήρης ιδιωτικοποίησή της, είτε, και αυτό θέλει προσοχή από τον κόσμο, μια ιδιωτικοποίηση που μπορεί να έρθει από την πίσω πόρτα ή από το παράθυρο, με τη μέθοδο της «δημοτικοποίησης». Αναπτύσσεται μια φιλολογία και μια κινητικότητα από τους δημάρχους του πολεοδομικού συγκροτήματος, έτσι ώστε η ΕΥΑΘ να περάσει στα χέρια των δήμων. Ανάλογη πορεία είχαν και οι παιδικοί σταθμοί. Από κρατικοί παιδικοί σταθμοί μετατράπηκαν από την κυβέρνηση Σημίτη σε δημοτικοί παιδικοί σταθμοί και από την άλλη μέρα επιβλήθηκαν τροφεία και από εκεί που ήταν δωρεάν ο λαός τώρα υποχρεώνεται να τα πληρώνει και μάλιστα πανάκριβα. Το ίδιο θα γίνει και τώρα εάν προχωρήσει η λεγόμενη «δημοτικοποίηση», γιατί δεν υπάρχει επιχείρηση που να λειτουργεί στα πλαίσια του καπιταλιστικού συστήματος και να μη λειτουργεί με τους όρους της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας. Το λένε και οι ίδιοι, διαφορετικά θα κλείσει. Αυτό όμως σημαίνει ότι τα δικαιώματα των εργαζομένων της επιχείρησης θα τσακιστούν και βεβαίως το νερό θα είναι ένα εμπόρευμα. Και αυτό πρέπει να το πούμε και να το δώσουμε να το καταλάβει και ο κόσμος. Στον καπιταλισμό δεν υπάρχουν κοινωνικά αγαθά. Υπάρχουν εμπορεύματα. Δεν αναγνωρίζει κανενός είδους κοινωνικά αγαθά και ως τέτοιο λοιπόν αντιμετωπίζει και το νερό. Στην περίπτωση, τώρα, του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης, που είναι ένα λιμάνι εξαιρετικής σημασίας και στρατηγικής σημασίας και για τη χώρα μας, αν θέλετε και για την άμυνα της χώρας, δεν είναι ένα μικρό λιμάνι σε ένα μικρό χωριό. Εκεί πέρα αναπτύσσονται πάλι δύο θεωρίες. Η μία είναι η μετοχοποίηση του λιμανιού και η πώλησή του δηλαδή, ή, η μέθοδος της παραχώρησης της οποίας υπέρμαχος είναι και ο κ. Μπουτάρης. Ο κ. Μπουτάρης έχει δηλώσει ότι έχει έρθει σε συνεννόηση με το Σύνδεσμο Βιομηχάνων της Βόρειας Ελλάδας να παραχωρηθεί στο δήμο ο πρώτος προβλήτας και ο δήμος να το αξιοποιήσει υπογράφοντας μία σύμβαση παραχώρησης τύπου «Cosco» φαντάζομαι. Δηλαδή, δε σου πουλάω το σπίτι μου, αλλά σου το παραχωρώ να το κάνεις ό,τι θέλεις για τα επόμενα 99 χρόνια. Είναι δύο πλευρές και δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, δεν πρόκειται για κάτι διαφορετικό.

Μηχανισμός ενσωμάτωσης

-- Θεσσαλονίκη «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας» για το 2014. Ποιοι είναι οι στόχοι αυτού του θεσμού, σε τι θα συμβάλει στη ζωή των κατοίκων της Θεσσαλονίκης;

-- Είναι ένας νεοπαγής θεσμός από την ΕΕ τα τελευταία χρόνια. Φέτος κέρδισε αυτόν τον τίτλο η Θεσσαλονίκη μετά από ενέργειες της δημοτικής αρχής. Είναι ένας θεσμός, που, όπως λέει και το πλαίσιο στο οποίο λειτουργεί, στοχεύει στην ενσωμάτωση των νέων, της δημιουργικότητάς τους, των αναζητήσεών τους, το ομολογεί το ίδιο το κείμενο - πλαίσιο της λειτουργίας αυτού του θεσμού, που λέει ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά η αναζήτηση και η εξεύρεση καλών πρακτικών, έτσι ώστε οι πολιτικές της ΕΕ να περάσουν πιο εύκολα σε τοπικό επίπεδο. Δηλαδή, αυτή η πολιτική που τσακίζει τις ζωές των εργαζομένων, των λαών όλης της Ευρώπης, σε όλη την ΕΕ, να γίνει πιο εύπεπτη, να γίνει αποδεκτή από τη νεολαία μας. Αλλά για ποια νεολαία μιλάμε. Στη Θεσσαλονίκη, όπως και στην υπόλοιπη Ελλάδα, τα ποσοστά ανεργίας των νέων είναι τρομακτικά. Η υποαπασχόληση, τα ελάχιστα ή και καθόλου εργασιακά δικαιώματα, η ανασφάλιστη εργασία σπάνε κυριολεκτικά κόκαλα. Αυτή τη νεολαία θέλουν, λοιπόν, να την ενσωματώσουν, θέλουν να την κάνουν να στηρίζει και να υποστηρίζει τους ίδιους της τους δήμιους, την πολιτική δηλαδή της ΕΕ και μέσα από εκδηλώσεις πάσης φύσεως συναυλίες, εκθέσεις ζωγραφικής, πάρα πολλούς διαγωνισμούς ακόμα και μαγειρικής, να επιχειρήσουν την ενσωμάτωση της νεολαίας στην κεντρική πολιτική ιδέα της ΕΕ, η οποία είναι μία, είναι το κέρδος, το καπιταλιστικό κέρδος με ό,τι αυτό σημαίνει.

Λέμε ότι η νεολαία δεν έχει καμία δουλειά να ενισχύσει αυτό το πλαίσιο. Η νεολαία αυτό που πρέπει να κάνει, είναι να οργανώσει τη δική της πάλη δίπλα στο εργατικό - λαϊκό κίνημα, μέσα από το ΜΑΣ, μέσα από τα εργατικά συνδικάτα, μέσα από τις Επιτροπές Ανέργων που υπάρχουν, από τις Λαϊκές Επιτροπές και να διεκδικήσει αυτά που δικαιούται.

Το πλεόνασμα στάζει αίμα

-- Η κυβέρνηση πανηγυρίζει, για την επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος, για τη συμφωνία με την τρόικα, τάζει πάλι μοίρασμα χρημάτων, «το πλεόνασμα έρχεται, το μνημόνιο φεύγει» είναι η εικόνα που προβάλλεται. Εχει τίποτα να περιμένει ο λαός από όλη αυτήν την κατάσταση;

-- Είναι μια κοροϊδία ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνείται το όλο ζήτημα. Μιλάμε για ψίχουλα τα οποία θα δοθούν εφάπαξ. Οι αφαιρέσεις όμως μισθών και δικαιωμάτων είναι διαρκείς, δεν έγιναν εφάπαξ. Θα διαρκέσουν και αν δεν τα αλλάξει αυτά τα πράγματα ο λαϊκός παράγοντας, το λαϊκό κίνημα, θα διαρκέσουν για πολλά χρόνια. Το βλέπουμε τώρα με τις αναδιαρθρώσεις που επίκεινται. Είναι ο σκληρός πυρήνας της αντιλαϊκής πολιτικής, γιατί καθορίζουν τους όρους και τις σχέσεις εργασίας και τη ζωή τελικά των επόμενων γενιών. Το πλεόνασμα στάζει αίμα κυριολεκτικά. Είναι το «να σε κάψω Γιάννη να σ' αλείψω λάδι». Δε θα μπορέσει να καλύψει στο ελάχιστο τις τεράστιες ανάγκες που έχουν τα λαϊκά στρώματα και εν πάση περιπτώσει μιλάμε για μια διαχείριση των πιο ακραίων συνεπειών στα πιο ευάλωτα στρώματα, στους χαμηλοσυνταξιούχους, σε αυτούς που έχουν ελάχιστα εισοδήματα. Αλλά από ό,τι είδαμε σήμερα, και εκεί πάλι σκέφτονται να βάλουν κάποια κριτήρια. Αν έχει κάποιος ένα δεύτερο σπίτι, κι όλοι κάτι έχουν στο χωριό τους, έχουν κληρονομήσει, τότε δυστυχώς δε θα το δικαιούνται. Νομίζουμε ότι πρέπει να απορριφθεί στη λαϊκή συνείδηση η λογική της μείωσης της απαιτητικότητας. Αυτός είναι ο δικός μας ο στόχος, και η «Λαϊκή Συσπείρωση» και το ΠΑΜΕ λέμε ότι θα πρέπει το κίνημα να διεκδικήσει τις σύγχρονες ανάγκες του ανθρώπου, οι οποίες είναι πολύ μεγαλύτερες και πολύ περισσότερες από αυτές που ήταν πριν 20 - 30 χρόνια.

Να απαντήσουμε στο πολιτικό πρόβλημα

-- Ποιο κριτήριο προβάλλετε ζητώντας ενίσχυση του ΚΚΕ ενιαία σε Δήμους, Περιφέρειες και στην Ευρωβουλή;

-- Εχουμε πει ως Κόμμα ότι στεκόμαστε - και θέλουμε και ο εργατόκοσμος να το δει, - ότι σ' αυτές τις εκλογές πηγαίνουμε με ενιαίο κριτήριο. Αυτό μπορούμε να το αποδείξουμε, ότι έχει μεγάλη σχέση η πολιτική των δήμων με την ΕΕ. Η «Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας» το ομολογεί. Από την εμπειρία όλων των συντρόφων που είναι στα Δημοτικά Συμβούλια προκύπτει ότι δεν υπάρχει θέμα που να μη σχετίζεται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο με την πολιτική της ΕΕ. Αυτήν τη στιγμή, και όχι μόνο στις εκλογές, γενικότερα κάθε μέρα, μπροστά στον ελληνικό λαό, μπροστά στην εργατική τάξη της χώρας μας τίθεται το πολιτικό πρόβλημα, που λέει τι; Με ποιο δρόμο ανάπτυξης θα ικανοποιηθούν οι ανάγκες που υπάρχουν σήμερα για τους ανθρώπους, για τα παιδιά τους, για το μέλλον αυτής της χώρας; Στον καπιταλιστικό δρόμο; Σε αυτόν που βαδίζουμε τώρα; Νομίζουμε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν αυταπάτες, υπάρχει αρκετή πείρα και από την ΕΕ που πρωτοστατεί, που είναι η μήτρα αυτής της πολιτικής. `Η, σε έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης φιλολαϊκό που θα έχει σαν γνώμονα τις βασικές ανάγκες του λαού όπως είναι η Υγεία, η Παιδεία, η σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους τους εργαζόμενους;

Αυτό είναι το πολιτικό πρόβλημα. Κατά τη γνώμη μας μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα με οποιαδήποτε κυβέρνηση, όποιο πρόσημο κι αν έχει, όπως κι αν αυτοπροσδιορίζεται, όποιος αποδέχεται το σημερινό πλαίσιο, αποδέχεται τη στρατηγική της ΕΕ. Και την αποδέχονται όλα τα υπόλοιπα κόμματα στον έναν ή στον άλλον βαθμό και ιδιαίτερα τα δύο που ερίζουν και που τσακώνονται για την καρέκλα της εξουσίας, η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ.

Μέσα σε αυτόν το δρόμο όχι μόνο δε θα βελτιώνεται η ζωή των εργαζομένων και του λαού μας, αλλά θα χειροτερεύει. Αυτό νομίζουμε πρέπει να παρθεί σοβαρά υπόψιν, θα πρέπει καταρχήν να δυναμώσει, να ανασυνταχθεί το λαϊκό κίνημα για να αντεπιτεθεί και βεβαίως να αξιοποιηθούν και οι εκλογές. Και με αυτό το κριτήριο να πάμε στις εκλογές και να ρίξουμε το ψηφοδέλτιο με το γαρίφαλο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στις κάλπες των Περιφερειών και των Δήμων και το ψηφοδέλτιο βεβαίως του ΚΚΕ στις ευρωεκλογές.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Καταφύγιο τουριστικών σκαφών στο Ποσειδώνιο Θεσσαλονίκης(2015-03-04 00:00:00.0)
Να καταργηθούν όλα τα διόδια(2014-04-12 00:00:00.0)
Λιμάνια αποκλειστικά λαϊκή - κοινωνική περιουσία(2014-04-05 00:00:00.0)
Φορομπηξία, εργολάβοι και ΜΑΤ(2014-01-01 00:00:00.0)
Απαιτούν ανάκληση των απολύσεων(2012-07-07 00:00:00.0)
Ο «Καλλικράτης» βγήκε στους δρόμους!(2010-10-09 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ