Παρασκευή 14 Μάρτη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΑΣΟΣ ΤΣΙΑΠΛΕΣ
Τα διόδια είναι μέρος της αντιλαϊκής επίθεσης για τα κέρδη του κεφαλαίου

Δήλωση του μέλους της ΚΕ του ΚΚΕ και υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Λάρισας με αφορμή την επίσκεψη Χρυσοχοΐδη - Ράιχενμπαχ στα έργα στα Τέμπη

Το χαράτσωμα του λαού δε γίνεται «για την εκτέλεση των έργων» όπως ισχυρίστηκε ο Μ. Χρυσοχοΐδης, αλλά για τα κέρδη των μεγαλοεργολάβων

Phasma

Το χαράτσωμα του λαού δε γίνεται «για την εκτέλεση των έργων» όπως ισχυρίστηκε ο Μ. Χρυσοχοΐδης, αλλά για τα κέρδη των μεγαλοεργολάβων
Με αφορμή την κοινή επιθεώρηση των έργων παράκαμψης της Κοιλάδας των Τεμπών, στην ΠΑΘΕ, από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μ. Χρυσοχοΐδη και τον επικεφαλής της Task Force της ΕΕ Χορστ Ράιχενμπαχ, καθώς και τον προκλητικό ισχυρισμό του Ελληνα υπουργού ότι τάχα «τα χρήματα των διοδίων δεν καταλήγουν στις τσέπες κανενός, αλλά δαπανώνται για την εκτέλεση των έργων», το μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Λάρισας, Τάσος Τσιαπλές, έκανε την εξής δήλωση:

«Χρυσοχοΐδης και Ράιχενμπαχ, ήρθαν στα Τέμπη να διαβεβαιώσουν τους μεγαλοεργολάβους ότι θα τρέξουν οι χρηματοδοτήσεις για την ολοκλήρωση των τμημάτων της ΠΑΘΕ με τις σήραγγες (Τέμπη - Σκοτίνα). Θα το ξαναπούμε ακόμα μια φορά: Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για καλύτερους δρόμους, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι.

ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, από κοινού, ψήφισαν την παράδοση των οδικών αξόνων στους μεγαλοεργολάβους. Είναι ψέμα ότι αυτοί πληρώνουν για το φτιάξιμο των δρόμων. Στην ουσία, το δημόσιο χρηματοδοτεί τα έργα και αυτοί συμμετέχουν μόλις κατά 10%, ενώ τους παραχωρείται το δικαίωμα να τα εκμεταλλεύονται για δεκαετίες (30-35 χρόνια), επιβάλλοντας δυσβάσταχτα χαράτσια στα διόδια. Η ΕΕ στηρίζει την αύξηση και των διοδίων και των τιμών. Τα διόδια είναι μέρος του πολέμου που έχουν εξαπολύσει ΝΔ - ΠΑΣΟΚ κατά του λαού, για να προστατέψουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.

Τα όσα ψελίζουν ο περιφερειάρχης κ. Αγοραστός της ΝΔ και οι δήμαρχοι ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, για ακριβά διόδια που δεν αντέχει ο κόσμος, αποτελούν προσπάθεια νέας εξαπάτησης των λαϊκών στρωμάτων, αφού όλοι τους συμφώνησαν και συμφωνούν με τις πολιτικές των κομμάτων τους, ότι η ΠΑΘΕ και οι άλλοι μεγάλοι οδικοί άξονες θα βρίσκονται στα χέρια των μεγαλοεργολάβων, που θα τους εκμεταλλεύονται για δεκαετίες, στήνοντας όλο και περισσότερα διόδια με δυσβάσταχτα χαράτσια.

Η "Λαϊκή Συσπείρωση" βροντοφωνάζει: Φτάνει πια! Πληρώσαμε και πληρώνουμε πανάκριβα για το οδικό δίκτυο. Υπολογίστε: Πανάκριβα διόδια. Από τη ληστρική τιμή των 1,60 ευρώ, κατά μέσο όρο, το λίτρο η βενζίνη, το 1 ευρώ είναι κρατική φορολογία και από το υπόλοιπο το 90% το καρπώνονται τα μονοπώλια του πετρελαίου. Ακόμα, τους υπέρογκους φόρους που πληρώνουμε για αγορά αυτοκινήτου, για τέλη κυκλοφορίας, για ασφάλιστρα και τόσα άλλα. Δεν αντέχουμε άλλο!

Είναι δικαίωμά μας και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχουμε δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους.

-- Να καταργηθούν τώρα όλα τα διόδια και ο ΦΠΑ στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, στο ηλεκτρικό ρεύμα, στο νερό, στο πετρέλαιο.

-- Να μειωθούν οι τιμές στα εισιτήρια, στη ΔΕΗ, στα καύσιμα.

-- Ενιαίος εθνικός, αποκλειστικά δημόσιος κατασκευαστικός φορέας που θα κατασκευάζει σύγχρονα, ποιοτικά και φθηνά έργα υποδομής για τις λαϊκές ανάγκες (δρόμους, κατοικίες, σχολεία, υγειονομικές μονάδες κ.λπ.).

-- Να πληρώσουν την κρίση οι πλουτοκράτες που την δημιούργησαν. Να φορολογηθεί τώρα με 45% το μεγάλο κεφάλαιο».


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ