Συγκεκριμένα, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχουν δημοπρατηθεί μία σειρά από έργα που αφορούν μελέτες του ΟΣΚ. Πρόκειται για έργα που αφορούν έξι νηπιαγωγεία και ένα δημοτικό και επειδή είχε εξαντληθεί η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας γι' αυτά, εξετάζεται η χρηματοδότησή τους από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Επίσης, έχουν ολοκληρωθεί ή εκπονούνται από τις υπηρεσίες του ΟΣΚ μελέτες για μία σειρά ακόμα σχολεία στην περιοχή.
Παράλληλα, σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων στον ΟΣΚ, έχει ολοκληρωθεί η μελέτη, είναι σε εξέλιξη η έκδοση οικοδομικής άδειας και έχουν εγκριθεί τα τεύχη δημοπράτησης από τις υπηρεσίες του ΟΣΚ για το διθέσιο ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πάλαιρου Νομού Αιτωλοακαρνανίας και αναμένεται να εκδοθούν άδειες δόμησης για τα 11ο και 15ο διθέσια ολοήμερα Νηπιαγωγεία Αγρινίου και το 3ο και 21ο Νηπιαγωγεία Αγρινίου. Ωστόσο δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα η δημοπράτηση των έργων καθώς δεν έχει αποσαφηνιστεί η πηγή χρηματοδότησης.
Τα όσα επισημαίνουν οι εργαζόμενοι του ΟΣΚ φέρνουν για συζήτηση στη Βουλή με Ερωτήσεις τους οι βουλευτές του ΚΚΕ Ελένη Γερασιμίδου και Θεοδόσης Κωνσταντινίδης σε ό,τι αφορά την Κεντρική Μακεδονία και οι Νίκος Μωραΐτης και Γιώργος Λαμπρούλης για τα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας.
Την ίδια στιγμή, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης διαπιστώνει ότι στο πλαίσιο της ακολουθούμενης αντιλαϊκής και αντιεκπαιδευτικής πολιτικής οξύνεται όλο και περισσότερο το μεγάλο πρόβλημα της ασφάλειας στους σχολικούς χώρους και ιδιαίτερα αυτό της στατικής επάρκειας των σχολικών κτιρίων. Ζητά να υπάρξει συνολικό σχέδιο παρακολούθησης όλων των σχολικών υποδομών, με κεντρική κρατική ευθύνη και σε συνδυασμό με εξειδικευμένο προσωπικό που θα διαθέτει η τοπική διοίκηση (Δήμος, Περιφέρεια) και με ιδιαίτερη μέριμνα σε όσα σχολεία οι τεχνικές αστοχίες, η παλαιότητα και η σεισμικότητα έχουν καταπονήσει και που τα καθιστούν σήμερα επισφαλή. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ θυμίζει ότι παραμένουν σήμερα αδιάθετα τα 230.000 ευρώ που πέρσι είχαν αποσπάσει με δυναμικό αγώνα από την Περιφερειακή Αρχή εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές και προορίζονταν για παρεμβάσεις και άμεση επισκευή κτιρίων με εκτεταμένες ζημιές.