Πέμπτη 13 Ιούνη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ

Η ΤΑΣΗ: «Το ενδιαφέρον είναι η τάση που διαμορφώνεται στην αγορά εργασίας της δεύτερης οικονομίας της ευρωζώνης (σ.σ. αναφορά στη Γαλλία) για να πιάσει κάποιος την καλή στην αγορά εργασίας θα πρέπει να έχει στο βιογραφικό του τουλάχιστον έξι μήνες εργασιακής εμπειρίας σε πρόγραμμα VIE (...) το αρκτικόλεξο αντιστοιχεί στην καινοτόμο μέθοδο Διεθνούς Εταιρικού Εθελοντισμού (...) ο νέος προσλαμβάνεται από μια επιχείρηση αλλά δεν πληρώνεται όσο ακολουθεί το πρόγραμμα (...) το διάστημα αυτό (που μπορεί να διαρκέσει έως δύο χρόνια) εργάζεται για λογαριασμό της εταιρείας σε κάποια θυγατρική ή σε υποκατάστημά της στο εξωτερικό. Και επειδή η προϋπηρεσία εκτός συνόρων θεωρείται εμπειρία ανεκτίμητης αξίας η εργασία είναι εθελοντική δηλαδή άμισθη. Μεγάλοι όμιλοι όπως η τράπεζα Credit Agricole έχουν ανακοινώσει "προσλήψεις" εκατοντάδων εθελοντών τους επόμενους μήνες, υποσχόμενοι μια "κανονική θέση εργασίας" μετά τη λήξη του προγράμματος. Ποιος είπε ότι το τσάμπα πέθανε;» (στα ΝΕΑ)

ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ: «Στο Παρίσι τη διαχείριση του συστήματος ύδρευσης κατείχαν από το 1985 δύο ιδιωτικές εταιρείες που επέφεραν αύξηση των τιμολογίων κατά 260%. Οταν το 2008 "επαναδημοτικοποιηθηκε" το νερό ο δήμος εξοικονόμησε 35 εκατομμύρια ευρώ και μειώθηκαν κατά 8% τα τιμολόγια (...) στις ΗΠΑ όταν τα συστήματα ύδρευσης και αποχέτευσης ήταν ιδιωτικά οι τιμές αυξήθηκαν τρεις φορές πάνω από τον πληθωρισμό και οι λογαριασμοί νερού των νοικοκυριών κατά μέσο όρο τριπλασιάστηκαν στα πρώτα δέκα χρόνια, στη Βρετανία ο μέσος λογαριασμός έχει εκτοξευτεί από 129 λίρες το 1989 σε περίπου 388 λίρες σήμερα» (στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ)

ΤΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΕΡΔΗ: «Μακράν οι πρωταγωνιστές στη δευτερογενή αγορά ποντοπόρων πλοίων αλλά και στις νέες ναυπηγήσεις αναδεικνύονται και φέτος οι Ελληνες εφοπλιστές καθώς στο πρώτο πεντάμηνο του έτους βρίσκονται στην κορυφή των σχετικών καταλόγων όλων των ναυλομεσιτικών οίκων (...) το πρώτο πεντάμηνο του 2013 πούλησαν στη δευτερογενή αγορά 27 πλοία και αγόρασαν 140 ποντοπόρα (...) Παράλληλα τοποθέτησαν παραγγελίες σε ναυπηγεία για 48 νεότευκτα έναντι 357 εκατ. δολ. Ητοι, δρομολόγησαν συνολικά επενδύσεις 2,2 δισ. δολ. (...) δεύτερη στις τάξεις των αγοραστών ήταν η Κίνα, τρίτη η Ινδονησία και τέταρτες οι ΗΠΑ. Πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα στην προοπτική ανάκαμψης των ναυλαγορών καθώς μεγάλο ποσοστό του νεοαποκτηθέντος στόλου αναμένεται να ανατιμηθεί δραστικά εφόσον η αγορά των διεθνών θαλασσίων μεταφορών αναζωογονηθεί (...) Οπως παρατηρεί (...) μεγάλος Ελληνας εφοπλιστής "οι τιμές είναι σε ορισμένες περιπτώσεις τόσο ελκυστικές που δεν έχεις να χάσεις τίποτα λειτουργώντας το πλοίο εωσότου έρθει η ανάκαμψη και μπορέσει αυτό να πουληθεί με σημαντικές υπεραξίες"» (από το capital)


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ