Κυριακή 28 Απρίλη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Αερομαχίες» υπό το φόντο της ιδιωτικοποίησης

Η άγρια σύγκρουση που εξελίσσεται το τελευταίο διάστημα μεταξύ διαφόρων επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στις αερομεταφορές, υπό το φόντο του προγράμματος εκποίησης των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων και της επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος», προσθέτει καθημερινά και νέα επεισόδια. Πιο πρόσφατο, η «παρέμβαση» αεροπορικής εταιρείας «χαμηλού κόστους» που δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα μεταφέροντας ετήσια εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες, για το ζήτημα των αποκρατικοποιήσεων των αεροδρομίων. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ισχυρίστηκε ότι η ιδιωτικοποίηση έτσι όπως προωθείται από τη συγκυβέρνηση κάθε άλλο παρά θα ενισχύσει την επιβατική κίνηση καθώς θα οδηγήσει σε αύξηση φόρων και τελών προς τις αεροπορικές εταιρείες, που αναγκαστικά θα αναζητήσουν άλλους ανταγωνιστικούς προορισμούς. Επιπλέον, υποσχόμενη 10 εκατ. επιβάτες την επόμενη τριετία, απαίτησε από το - κρατικό ακόμη - «Ελ. Βενιζέλος» να ρίξει τις χρεώσεις του πολύ κάτω από το μισό, ενώ δεν παρέλειψε ανάμεσα στις υποσχέσεις της να κάνει λόγο ακόμη και για 10.000 νέες θέσεις εργασίας τα επόμενα χρόνια, αν εισακουστούν οι προτάσεις της. Το παραπάνω περιστατικό δεν έχει τόσο αξία ως προς τις επιδιώξεις του ενός ή του άλλου επιχειρηματικού ομίλου και τις αντιθέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ τους, για το ποιος και πώς θα καρπωθεί μέρος της πίτας των εγχώριων αερομεταφορών, όσο ότι αυτή ακριβώς η κλιμακούμενη σύγκρουση αναδεικνύει την τεράστια αξία των εγχώριων αεροπορικών υποδομών, για την οποία τα λαϊκά στρώματα πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως πρέπει να γίνουν λαϊκή περιουσία. Αλλο ένα παράδειγμα που δείχνει την αναγκαιότητα κοινωνικοποίησης των συγκεντρωμένων μέσων παραγωγής για να μπουν στην υπηρεσία του λαού με κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό - λαϊκό έλεγχο.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ