Παρασκευή 12 Απρίλη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οργάνωση του αγώνα ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις

Ανακοίνωση - παρέμβαση της Αχτιδικής Επιτροπής Μεταφορών της Κομματικής Οργάνωσης Αττικής

Στις ιδιωτικοποιήσεις των υποδομών και των δικτύων της χώρας, τις επιπτώσεις τους στους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα και στην ανάγκη οργάνωσης του αγώνα «με πλαίσιο που να χτυπά την καρδιά της πολιτικής των μονοπωλίων» αναφέρεται η ανακοίνωση της Αχτιδικής Επιτροπής Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ. Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Εργαζόμενες, εργαζόμενοι στις μεταφορές,

Η τρικομματική κυβέρνηση προχωρά σε ένα μπαράζ ιδιωτικοποιήσεων στις υποδομές και στα δίκτυα των μεταφορών της χώρας μας. Βγάζει στο σφυρί με ταχύτατους ρυθμούς λιμάνια, αεροδρόμια, το σιδηρόδρομο (ΤΡΑΙΝΟΣΕ & Rosco). Προχωρά, παραδίνοντας την κρατική υποδομή σε μεγάλους μονοπωλιακούς ομίλους διασφαλίζοντας τα κέρδη τους. Ταυτόχρονα, επιβάλλει απολύσεις και ανεργία, τσακισμένους μισθούς και δικαιώματα για τους εργαζόμενους που θα μείνουν, είτε αυτοί δουλεύουν στα καράβια και στα λιμάνια, είτε στο σιδηρόδρομο, στις αστικές συγκοινωνίες κ.α.

Η επιδίωξη της αστικής τάξης στην Ελλάδα να αναβαθμίσει τη θέση της χώρας ως διακομιστικό κέντρο στη ΝΑ Ευρώπη, θα γίνει με τους χειρότερους όρους για τους εργαζόμενους στα πρότυπα του εργασιακού μεσαίωνα της COSCO, της κρουαζιέρας, των εκατοντάδων χαμηλόμισθων και ανασφάλιστων εργαζόμενων στις οδικές - εμπορευματικές μεταφορές. Η κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, οι μειώσεις μισθών που παίρνουν καταιγιστικό ρυθμό, το χτύπημα της συνδικαλιστικής οργάνωσης είναι όρος, ώστε να καθαρίσει το έδαφος από εργατικές κατακτήσεις και να προχωρήσει η πολιτική της ανταγωνιστικότητας.

Αυτή η πολιτική ωθεί τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα που κάνουν χρήση των μεταφορικών μέσων να πληρώσουν τελικά το μάρμαρο με πιο ακριβές, λιγότερο ασφαλείς και με μικρότερη συχνότητα μεταφορές. Ολόκληρα νησιά κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση. Και όλα αυτά γιατί κριτήριο του μεταφορικού έργου δεν είναι η μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, αλλά το κέρδος των εφοπλιστών και των μονοπωλίων.

ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

Επιβεβαιώνεται άλλη μια φορά ότι η πολιτική της ανταγωνιστικότητας και των ιδιωτικοποιήσεων στα πλαίσια της ΕΕ και των ενιαίων ευρωπαϊκών δικτύων είναι επικίνδυνη όχι μόνο για τους εργαζόμενους στις μεταφορές αλλά για όλο το λαό. Αποδεικνύεται ότι η λυκοσυμμαχία της ΕΕ είναι "χώρος" βαρβαρότητας και εκμετάλλευσης για τους λαούς. Δε διορθώνεται, δεν διαχειρίζεται προς όφελος των εργαζομένων.

ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ KAI ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ

Οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες των ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΑΠ, όταν δεν υπογράφουν ΣΣΕ αποδεχόμενοι όλους τους μνημονιακούς νόμους που δήθεν καταγγέλλουν (Ναυτιλιακοί, ΟΜΥΛΕ, Ενωση Λιμενεργατών ΟΛΠ), τις περισσότερες των περιπτώσεων αρνούνται γενικών συνελεύσεων ή προκηρύσσουν απεργίες που υπονομεύουν οι ίδιοι (ΟΣΕ, αστικές συγκοινωνίες, ΟΣΥΠΑ κ.ά.) με αποτέλεσμα να μην ασκείται πραγματική πίεση στην κυβέρνηση και να μεγαλώνει την απογοήτευση μεταξύ των εργαζομένων, ενισχύοντας το κλίμα της "αναποτελεσματικότητας των αγώνων".

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ - ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ

Οι απεργιακοί αγώνες των ναυτεργατών, 34 σε συνθήκες πολιτικής επιστράτευσης τα τελευταία χρόνια, όπως και σε άλλους κλάδους και χώρους δουλειάς που πρωταγωνιστούν οι ταξικές δυνάμεις απέδειξαν ότι σήμερα απαιτούνται αγώνες:

Μαζικοί και καλά οργανωμένοι. Που να εξασφαλίζουν τη μέγιστη συμμετοχή του κλάδου, το συντονισμό και την αλληλεγγύη. Τη συμμετοχή των εργαζομένων στα συνδικάτα και την ενίσχυση του ταξικού ρεύματος σε αυτά. Να έχουν αφετηρία τους τόπους δουλειάς και τη συμμετοχή των ίδιων των εργαζομένων, μέσα από γενικές συνελεύσεις και συγκεντρώσεις, μέσα από μαχητικές επιτροπές αγώνα στους χώρους δουλειάς, στα αμαξοστάσια, στα καράβια, στα λιμάνια.

Με πλαίσιο που να χτυπά την καρδιά της πολιτικής των μονοπωλίων. Που να αγκαλιάζει το σύνολο του κλάδου και να δίνει ώθηση στην κοινωνική συμμαχία. Κόντρα στο συντεχνιασμό που καλλιεργούν χρόνια οι δυνάμεις του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, κόντρα στο φόβο και στην απογοήτευση. Εμείς έχουμε τη δύναμη! Μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα ρεύμα αντεπίθεσης στην κυρίαρχη πολιτική, να προετοιμάσουμε αναμετρήσεις που θα έχουν στο επίκεντρό τους:

  • Να αποσυρθούν τώρα όλα τα ν/σ που προβλέπουν την ιδιωτικοποίηση των υποδομών και του μεταφορικού δικτύου. Να σταματήσει από το ΤΑΙΠΕΔ κάθε διαδικασία ιδιωτικοποίησης στα λιμάνια, στο σιδηρόδρομο και στα αεροδρόμια.
  • Υπογραφή ΕΓΣΣΕ και Κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων κόντρα σε όλους τους αντιλαϊκούς νόμους που έχουν επιβληθεί με μνημόνια ή χωρίς, στις συνθήκες της καπιταλιστικής κρίσης.
  • Να πάρει πίσω η τρικομματική κυβέρνηση την πολιτική επιστράτευση στους ναυτεργάτες και στις αστικές συγκοινωνίες. Παλεύουμε ενάντια στην πολιτική του «νόμου και της τάξης» του κεφαλαίου που υλοποιείται για να επιβάλει την αντιλαϊκή πολιτική.
  • Πάλη ενάντια στα χαράτσια και στη φοροληστεία που εκμηδενίζουν το λαϊκό εισόδημα. Μέτρα ανακούφισης των φτωχών οικογενειών και των ανέργων.
  • Φτηνές, τακτικές και ασφαλείς μεταφορές, στην υπηρεσία των εργατικών και λαϊκών αναγκών. Δωρεάν μεταφορές για όλους τους ανέργους.

ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ - ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ Η ΛΑΪΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ

Σήμερα όσο ποτέ είναι ανάγκη να συμπορευτείς, να δυναμώσεις τη στήριξή σου στο ΚΚΕ. Γιατί το ΚΚΕ έχει τη μόνη φιλολαϊκή διέξοδο από την καπιταλιστική κρίση. Εχει τη μοναδική πρόταση διεξόδου που απαντά στις ανάγκες του λαού και της νεολαίας.

Είναι ανάγκη, σήμερα, να συνδέσουμε την πάλη ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική με την πάλη για την πολιτική διέξοδο, με την πάλη για την εξουσία. Οι εργαζόμενοι στις μεταφορές ως αναπόσπαστο κομμάτι της εργατική τάξης να διεκδικήσουν να έρθει η τάξη τους στην εξουσία. Να επιβάλουν τη μονομερή διαγραφή του χρέους και την αποδέσμευση από την ΕΕ στα πλαίσια της δικής τους εξουσίας. Να επιβάλουν την κοινωνική ιδιοκτησία στα Μέσα Παραγωγής και τον εργατικό - λαϊκό έλεγχο».


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ