Πολύπλευρα πλούσια η κινηματογραφική βδομάδα που φιλοξενεί και ενδιαφέρουσες φρέσκες παραγωγές που όμως, παρά τις λαμπρές τους ιδιότητες, δε θα μπορούσαν καν να τεθούν σε διαδικασία σύγκρισης με τα δυο, εκτός παντός συναγωνισμού, αγκωνάρια της τέχνης και της ιστορίας του παγκόσμιου κινηματογράφου, που προβάλλονται σε επανέκδοση την ίδια περίοδο. Αναφερόμαστε στο σοβιετικό «ΑΜΛΕΤ» (1964) του Κόζιντσεφ, ταινία σπάνιας πλαστικότητας, βάθους και ρεαλισμού στην οπτική της ερμηνεία και στην επίκαιρη, γερμανική «ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ» (1931) του Παμπστ, από το γνωστό θεατρικό του Μπρεχτ...