Τετάρτη 5 Δεκέμβρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΑΓΝΗΣΙΑ
Τρομοκρατία και μαθήματα υποταγής στους μαθητές

Τρομοκρατικές παρεμβάσεις από Εισαγγελία και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Με την «τρομοκρατία της βεβαίωσης των απουσιών» και τη «φοβέρα της παρέμβασης του εισαγγελέα» επιχειρεί η Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας - δρώντας, προφανώς, στο πλαίσιο των κυβερνητικών κατευθύνσεων και εντολών - να σταματήσει τις αγωνιστικές αντιδράσεις και κινητοποιήσεις των μαθητών για την κτιριακή άθλια κατάσταση μέσα στην οποία είναι αναγκασμένοι να κάνουν μάθημα και να ζουν.

Εδώ και μέρες, σε σχολεία του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, οι μαθητές έχουν ξεσηκωθεί και με διάφορες μορφές πάλης - παραστάσεις, αποχές, καταλήψεις κ.ά. - προσπαθούν να αναδείξουν τα μεγάλα προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν τα σχολεία. Σε κατάληψη βρίσκονται αυτό το διάστημα το 8ο Λύκειο Βόλου και το 2ο Λύκειο Νέας Ιωνίας, ενώ πολυήμερη κατάληψη έγινε, τις προηγούμενες μέρες, στο 2ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, καθώς και σε άλλα σχολεία της περιοχής.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν μαθητές, αλλά και εκπαιδευτικοί, σε σχολεία ταβάνια είναι φουσκωμένα και πέφτουν σοβάδες, με τη βροχή αίθουσες διδασκαλίας και γυμναστήρια πλημμυρίζουν, η θέρμανση είναι ελλιπής, χαρτί υγείας στις τουαλέτες δεν υπάρχει, ενώ από τα καζανάκια και τους σωλήνες αποχέτευσης τρέχουν νερά και βρομίζουν, τρωκτικά «κάνουν βόλτες» στο χώρο, τα κάγκελα στο προαύλιο είναι ετοιμόρροπα.

Κι ενώ όλα αυτά, και πολλά άλλα, συμβαίνουν και βασανίζουν τους μαθητές, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ, που είναι και πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, υπήρξε αυτεπάγγελτη εισαγγελική παρέμβαση για να σταματήσει η μαθητική κατάληψη. Ταυτόχρονα, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέστειλε εγκύκλιο στην οποία αναφέρει ότι οι μαθητές των σχολείων που έγιναν καταλήψεις θα τιμωρηθούν με τη βεβαίωση αδικαιολόγητων απουσιών για όλες τις μέρες που αυτές διάρκεσαν, εκτός και αν δηλώσουν ότι δεν συμφωνούσαν με τις καταλήψεις και δεν είχαν καμιά σχέση μαζί τους!

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών

Την εισαγγελική επέμβαση και την επιχείρηση τρομοκράτησης των μαθητών από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταγγέλλει, σε ανακοίνωσή της η Γραμματεία Εκπαιδευτικών Μαγνησίας του ΠΑΜΕ, σημειώνοντας: «Αξιοποιώντας όλο το αντιδραστικό νομοθετικό οπλοστάσιο, "τα βάζουν" με τους μαθητές, με εισαγγελικές έρευνες και με την απειλή απουσιών, όχι μόνο για να ανακόψουν τις αγωνιστικές τους διαθέσεις, αλλά και για να τους διαπαιδαγωγήσουν στο συμβιβασμό, στην υποταγή και στην "οσφυοκαμψία". Ιδιαίτερα προκλητική είναι η ενέργεια του διευθυντή εκπαίδευσης, η χρήση της τακτικής του κοινωνικού αυτοματισμού, ο διαχωρισμός των μαθητών, σ' εκείνους "που θέλουν να κάνουν μάθημα" και σ' εκείνους "που δεν κάνουν", η προσπάθεια να στρέψει μαθητές εναντίον των συμμαθητών τους».

Και καταλήγοντας υπογραμμίζει: «Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό να καταδικάσει αυτές τις αντιδραστικές και αντιεκπαιδευτικές τακτικές. Να διδάξουμε και να μεταλαμπαδεύσουμε στους μαθητές μας την υποχρέωση και το δικαίωμά τους στους ταξικούς αγώνες, για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους, στη δουλειά, στη μόρφωση, στην υγεία, στη ζωή. Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων να μη δώσουν καμιά κατάθεση σε κανέναν εισαγγελέα και να μην παραδώσουν ονόματα μαθητών. Να γυρίσουν στον αποστολέα την απειλητική εγκύκλιο για την καταχώρηση των απουσιών των μαθητών, που συμμετέχουν σε κινητοποιήσεις. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές να οργανώσουμε τον αγώνα μας για να ανατρέψουμε αυτή τη βάρβαρη πολιτική που τσακίζει τη ζωή μας».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Νέο αγωνιστικό ραντεβού των μαθητών αύριο Παρασκευή (2018-11-08 00:00:00.0)
Στο χορό της καταστολής η διοίκηση της εκπαίδευσης (2011-10-05 00:00:00.0)
Διώκεται διευθύντρια που αρνήθηκε να συμπτύξει τμήματα (2011-02-16 00:00:00.0)
Ελλείψεις στα δημόσια σχολεία της Μαγνησίας (2001-11-17 00:00:00.0)
Ζητούν τη λειτουργία του εξεταστικού κέντρου (2001-05-15 00:00:00.0)
Αγωνιστική απάντηση (1999-01-09 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας

Διαβάστε στο «Ρ»
Ο καιρός
Weather data from openweathermap.org