Σάββατο 1 Δεκέμβρη 2012 - 2η έκδοση
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Διόδια και στους Ευζώνους!

Η κυβέρνηση, με πρόσχημα ότι πολλοί Βορειοελλαδίτες πηγαίνουν στην ΠΓΔΜ για φτηνή βενζίνη ή ακόμη και είδη πρώτης ανάγκης, όπως τρόφιμα, που στη χώρα μας τραβούν την ανηφόρα, ενώ οι μισθοί και συντάξεις καταρρέουν, ετοιμάζεται να βάλει διόδια και στην Εθνική οδό Χαλάστρα - Εύζωνοι, κοντά στο μεθοριακό σταθμό!

Η κυβέρνηση, λοιπόν, αντί να πάρει μέτρα ώστε τα μονοπώλια να μην ανεβάζουν ανεξέλεγκτα τις τιμές και κερδοσκοπούν ασύστολα, ακόμη και σε περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης, φροντίζει να «τιμωρήσει» όσους τα αναζητούν πιο φτηνά στη γειτονική χώρα υποχρεώνοντάς τους να πληρώνουν χαράτσια διοδίων.

Πίσω όμως από το σχεδιασμό αυτό της κυβέρνησης, δεν κρύβεται τίποτε άλλο από την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων της. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο ΤΑΙΠΕΔ μεταβιβάστηκε ακόμη και η προέκταση της Εθνικής Οδού Χαλάστρα - Εύζωνοι, δηλαδή ο δρόμος που σκοπεύει να βάλει διόδια.

Ολα, επομένως, γίνονται για να αποκομίζουν πρόσθετα κέρδη, χαρατσώνοντας το λαό, οι ιδιωτικοί όμιλοι που θα βάλουν στο χέρι την Εγνατία και τους καθέτους της άξονες και θα τους εκμεταλλεύονται για δεκαετίες. Και να φανταστεί κανείς ότι η κατασκευή όλων αυτών των έργων στοίχισε πανάκριβα στον ελληνικό λαό - πάνω από 6,5 δισ. ευρώ!

Ο λαός, δηλαδή, πληρώνει τα έργα αυτά και για την κατασκευή και για τη χρήση, ενισχύοντας υποχρεωτικά την κερδοφορία των μονοπωλίων. Γι' αυτό και μόνη διέξοδο που έχει είναι να ξεσηκωθεί και να διεκδικήσει να καταργηθούν όλα τα διόδια. Να γίνουν τα αναγκαία δημόσια έργα υποδομής λαϊκή περιουσία για να κυκλοφορεί ελεύθερα και χωρίς χαράτσια στους αυτοκινητόδρομους.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ