Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Προωθούν μαζί τις αντεργατικές ρυθμίσεις

Τα ταξικά σωματεία για χρόνια μάχονται για τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις των εργαζομένων και αποτελούν αγκάθι στο μάτι των εργοδοτών
Τα ταξικά σωματεία για χρόνια μάχονται για τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις των εργαζομένων και αποτελούν αγκάθι στο μάτι των εργοδοτών
Τη συντονισμένη προσπάθεια εργοδοτών και συγκυβέρνησης να προωθήσουν τη γενικότερη αντιλαϊκή πολιτική και στον τομέα της Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας με αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις για τους εργαζόμενους και ευνοϊκό θεσμικό πλαίσιο για τους εργοδότες, αποδεικνύει και η χτεσινή επιστολή που απέστειλε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) στα αρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης και Ναυτιλίας.

Στην επιστολή αναφέρονται «Δώδεκα υποστηρικτικές προτάσεις της ΕΣΕΕ για Ναυπηγεία και ναυπηγοεπισκευή» οι οποίες, όπως αναφέρεται, «θα βοηθήσουν να επαναφέρουν τη χώρα μας στο επίκεντρο της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας».

Στην ουσία πρόκειται για προτάσεις που θα λύσουν τα όποια σημερινά γραφειοκρατικά, θεσμικά προβλήματα αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου και θα διευκολύνουν τους μεγαλοεργοδότες να εφαρμόσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια. Παράλληλα γίνεται για μια ακόμα φορά αντιληπτό πως θα χτυπηθούν τα δικαιώματα και οι διεκδικήσεις των εργαζομένων καθώς, ειδικά στο Πέραμα, τα ταξικά σωματεία για χρόνια μάχονται για τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις των εργαζομένων και αποτελούν αγκάθι στο μάτι των εργοδοτών.

«Εργοδοτικοί φορείς και κυβέρνηση προχωράνε για την επόμενη μέρα στη Ναυπηγική Βιομηχανία και προωθούν τα σχέδια των μεγαλοεργοδοτών» τόνισε, σχολιάζοντας τις προτάσεις αυτές, ο Θοδωρής Κούτρας, μέλος της διοίκησης του σωματείου «ΤΡΙΑΙΝΑ» των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, εκλεγμένος από την αγωνιστική παράταξη «Εργοστασιακή Επιτροπή». Παράλληλα τόνισε ότι «είναι μονόδρομος η κρατική ιδιοκτησία των ναυπηγείων με προοπτική δημόσιου φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας και η σύνδεσή του με τις ανάγκες της χώρας στις μεταφορές, την άμυνα, την ακτοπλοΐα και αυτή η θέση δεν έχει τίποτα κοινό με αυτά που σχεδιάζονται».


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ