Στο «Cocktail» ο Βλ. Κανιάρης, με αναφορές στην αισθητική της Arte Povera, χρησιμοποίησε απλά, καθημερινά υλικά και αντικείμενα (λ.χ. σύρμα, είδη ρουχισμού κ.ά.) για να δημιουργήσει ένα «tableau vivant». Στο έργο οι ανθρώπινες φιγούρες στέκονται μπροστά από μία σειρά αποκομμάτων εφημερίδων και περιοδικών, παλαιότερων και επίκαιρων, ανάλογα με το χρόνο παρουσίασης της συγκεκριμένης εγκατάστασης. Ο θεατής καλείται να αποκωδικοποιήσει το «διάλογο» μεταξύ των ανώνυμων «καλεσμένων - επισκεπτών», αλλά και την επικαιρότητα, όπως αυτή παρεισφρέει με τη μορφή των αποσπασμάτων από τον Τύπο.
Ο Βλάσης Κανιάρης, οξυδερκής παρατηρητής κοινωνικοπολιτικών προβλημάτων - εθνικών και διεθνών - ανήκε στη γενιά των Ελλήνων καλλιτεχνών που έδρασαν την περίοδο '60-'70 στο εξωτερικό (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία), δημιουργώντας μια καθαρά προσωπική εικαστική γλώσσα και τολμώντας να πειραματιστεί με ποικίλα εκφραστικά μέσα, έξω από τα κυρίαρχα ρεύματα της εποχής του. Τη δεκαετία του '60 εισάγει στο έργο του τη χρήση αντικειμένων της καθημερινότητας και από το 1971, που αρχίζει να δημιουργεί εγκαταστάσεις / περιβάλλοντα, εισάγει την ανθρώπινη μορφή ως βασική θεματική στο έργο του.