Τρίτη 4 Οχτώβρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Υπερκέρδη μέσα από τη φτώχεια

Προϊόντα για... φτωχούς, άρχισαν να παράγουν και να πουλάνε οι μεγάλες επιχειρήσεις, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι γι' αυτούς «η κρίση είναι ευκαιρία» όχι μόνο για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα, μέσω της δραστικής συμπίεσης της τιμής της εργατικής δύναμης, αλλά και την κερδοφορία τους μέσω προϊόντων - «σκουπιδιών». «Οι μάνατζερ σχεδιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες για... φτωχούς», επισημαίνει σε σχετικό ρεπορτάζ το «Βήμα της Κυριακής», στο οποίο αναδεικνύεται η τάση που υπάρχει σε όλες τις επιχειρήσεις για παραγωγή φτηνών προϊόντων, ώστε να είναι προσιτά στους φτωχούς. Στην πραγματικότητα πρόκειται για προϊόντα και υπηρεσίες υποβαθμισμένης και αμφιβόλου ποιότητας, προϊόντα - «μαϊμού», που προσαρμόζονται στις «νέες» ανάγκες του λαού, μέσα σε συνθήκες σχετικής και απόλυτης φτώχειας και εξαθλίωσης των λαϊκών μαζών. Φυσικά το κεφάλαιο καθόλου δεν το νοιάζει αν παράγει προϊόντα πολυτελείας ή προϊόντα για φτωχούς. Εκείνο που το ενδιαφέρει είναι η παραγόμενη υπεραξία, δηλαδή το κέρδος, και αυτό επιδιώκουν να αντλούν με κάθε μέσο. Με την ευκαιρία όμως αξίζει να αναφερθεί και μια «ανώνυμη» δήλωση διευθύνοντος συμβούλου μεγάλης βιομηχανίας, χαρακτηριστική του «πατριωτισμού» της πλουτοκρατίας: «Κάθε ημέρα οι πελάτες μου καταθέτουν τουλάχιστον σε πέντε διαφορετικές ελληνικές τράπεζες χρήματα για το εμπόρευμα που τους προμηθεύουμε. Εχω δώσει εντολή τα χρήματα αυτά αμέσως να περνούν σε λογαριασμό ξένης τράπεζας που λειτουργεί στην Ελλάδα, η οποία με τη σειρά της στέλνει έξω στη μητρική. Ουσιαστικά το ταμείο της εταιρείας αυτή την περίοδο βρίσκεται στο εξωτερικό, δηλώνει στην ίδια εφημερίδα»... Ο λαός πρέπει να πει ένα μεγάλο «όχι» στις θυσίες για την πλουτοκρατία.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ