Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Εικονικές αντιθέσεις...

Τα συμφέροντα των οδηγών στα ταξί, έρχεται δήθεν να υπερασπίσει η κυβέρνηση, με την εφαρμογή της «απελευθέρωσης» και σε αυτό το επάγγελμα. Τον έπιασε ο «πόνος» τον υπουργό υποδομών, Γ. Ραγκούση, για τους οδηγούς, που δουλεύουν ακόμη και 12 ώρες ανασφάλιστοι και οι οποίοι - σύμφωνα με άρθρο του σε κυριακάτικη εφημερίδα - είναι και... σύμμαχοι των «δυνάμεων του τουρισμού». Το γεγονός ότι τα μονοπώλια του τουρισμού - οι «σύμμαχοι» των οδηγών, δηλαδή - έχουν επιβάλει συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα στους ανασφάλιστους εργαζόμενους που απασχολούν, εξαναγκάζοντάς τους το πρωί να δουλεύουν οδηγοί, το μεσημέρι σερβιτόροι και το βράδυ να πλένουν κλινοσκεπάσματα, ο υπουργός φυσικά και δεν το γνωρίζει. Προσπαθεί, όμως, για πολλοστή φορά, να δημιουργήσει μια εικονική αντίθεση μεταξύ οδηγών και αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων, μετατρέποντας την εξαίρεση σε κανόνα. Γιατί εξαίρεση είναι η περίπου μια «ντουζίνα» «μαντράδων» και μερικών ακόμη, που δεν εργάζονται αλλά χρησιμοποιούν αυτήν την ιδιοκτησία ως επένδυση και εισπράττουν, εκμεταλλευόμενοι την εργατική δύναμη των οδηγών που έχουν υπό τη δούλεψή τους, με τη συντριπτική πλειοψηφία των βιοπαλαιστών ταξιτζήδων που δουλεύουν οι ίδιοι 12ωρα πάνω στο τιμόνι, 28 μέρες το μήνα. Ακόμη περισσότερο, «ξεχνά» ο υπουργός τούς πάνω από 12.000 χρεωμένους «ιδιοκτήτες» ταξί - 20.000 σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομοσπονδίας - που και την κυριότητα της άδειας δεν έχουν ακόμη στο όνομά τους και τα σπίτια τους υποθήκευσαν σε κάποια τράπεζα έναντι του ποσού της άδειας.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ