Τρίτη 28 Δεκέμβρη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ποια βία τους τρομάζει;

«Η βία στο κοινωνικό επίπεδο αποθεώθηκε με τη Γαλλική Επανάσταση στην τρομοκρατική της διάσταση (τότε, νομίζω, γεννήθηκε ο όρος τρομοκρατία) και θεσμοθετήθηκε ως μέσο για δήθεν προαγωγή της κοινωνικής δικαιοσύνης από τον έμπρακτο μαρξισμό. Ως μαμή της Ιστορίας εξιδανικεύθηκε από τον Μαρξ, για να καταλήξει σε απάνθρωπο σύστημα διακυβέρνησης εντελώς ανελεύθερο, με εκατομμύρια νεκρούς και θύματα βασανισμού, με μαζικές εκτελέσεις και αφόρητη καταπίεση και δυστυχία (...) Αυτή την απάτη επαγγέλλεται ως λύση της σημερινής κρίσης του συστήματος της ελεύθερης οικονομίας αλλά και της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας το ΚΚΕ της κυρίας Παπαρήγα και του ΠΑΜΕ, ενθαρρύνοντας την αναρχία, με κατάληξη την αχρήστευση της έννομης τάξης και διά της μαζικής βίας την κατάκτηση της εξουσίας (...) Ωμή βία είναι οι καταλήψεις στα σχολεία, τη βία προστατεύει το πανεπιστημιακό άσυλο (...) Τη βία νομιμοποιεί η επί χρόνια παρέλαση πανό με το σλόγκαν "μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι" και ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα τη δολοφονία δεκάδων αστυνομικών και πολιτών».

Αυτά γράφει, μεταξύ άλλων, στο «Βήμα της Κυριακής» ο Γ. Μαρίνος. Είναι αναμενόμενο σε μέρες δύσκολες για το αστικό πολιτικό σύστημα να ανθούν οι πιο αντιδραστικές φωνές στην προσπάθειά τους να το θωρακίσουν. Ο αρθρογράφος του «Βήματος», όπως και άλλοι όμοιοί του, ασχολείται με το προσφιλές θέμα της βίας για να ενεργοποιήσει αντανακλαστικά επιθετικά στο κίνημα και τις διεκδικήσεις του. Γιατί αυτός είναι ο στόχος τους, όταν σκόπιμα μπερδεύουν, εξισώνουν και ενοχοποιούν κάθε μορφή βίας, και την ίδια ώρα, με τη μεγαλύτερη ευκολία, αθωώνουν τη βία εκείνη που ασκεί η τάξη τους σαν εξουσία, κύρια στη σφαίρα της παραγωγής. Γιατί βία είναι πρώτα απ' όλα η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, ο ακρογωνιαίος λίθος του καπιταλισμού, τον οποίο υπερασπίζονται ο Μαρίνος και το «Βήμα».

Είτε όμως από άγνοια (;), είτε στην πρεμούρα τους να χτυπήσουν με κάθε μέσο το κίνημα, κάνουν «πέτσινες» αναλύσεις που τους εκθέτουν. Γιατί, κάποιος πρέπει να πει στον Μαρίνο ότι η βία της Γαλλικής Επανάστασης ήταν η βία που έφερε την προοδευτική, την εποχή εκείνη, αστική τάξη στο προσκήνιο της Ιστορίας, βγάζοντας από τη μέση την ξεπερασμένη τάξη των φεουδαρχών. Από αυτήν την άποψη, πράγματι, η βία παραμένει η Μαμή της Ιστορίας, όπως εξυπνακίστικα λέει ο Μαρίνος, αφού η πρωτοπόρα σήμερα τάξη, η εργατική, δεν έχει άλλο δρόμο παρά να πάρει με τη μαζική πολιτική πάλη της την εξουσία από τους εκμεταλλευτές της. Το έκανε στην πρώην Σοβιετική Ενωση, με ασύλληπτες κατακτήσεις για το λαό και όλη την ανθρωπότητα, γι' αυτό ο Μαρίνος προσπαθεί με φαιδρά και ξοφλημένα αναμασήματα να συκοφαντήσει την πρώτη απόπειρα οικοδόμησης του Σοσιαλισμού.

Τα άλλα όλα, με τα οποία ο Μαρίνος προσπαθεί να νοθεύσει και να διαστρεβλώσει το κάλεσμα του ΚΚΕ για ανυπακοή και σύγκρουση με την αστική εξουσία και την πολιτική που υπηρετούν τα κόμματά της, μάλλον άγχος και ανησυχία για την απήχηση των θέσεων του Κόμματος προδίδουν, παρά οτιδήποτε άλλο. Γι' αυτό προσπαθεί πρόστυχα να μπερδέψει το ΚΚΕ με συνθήματα όπως «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι». Στη συνείδηση του λαού έχει αποτυπωθεί καθαρά πως ο εργάτης που παλεύει στο χώρο της δουλειάς του, για να στηθεί ένα ταξικό σωματείο, να πετύχει μια απεργία και να μαζικοποιηθεί μια συγκέντρωση, καμιά σχέση δεν έχει με τους κάθε λογής προβοκάτορες, που αποδεδειγμένα δρουν για λογαριασμό του κράτους και των μηχανισμών του, ή η δράση τους αξιοποιείται για να χτυπηθεί και να συκοφαντηθεί το εργατικό λαϊκό κίνημα. Για όλους αυτούς, κάτι παραπάνω θα ξέρει ο Μαρίνος και η τάξη που υπηρετεί με τη γραφίδα του...


Περ. Κ.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ