Πέμπτη 23 Δεκέμβρη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η «Δημοκρατική Αριστερά»...

Ιδιαίτερα αποκαλυπτική, σκέτο περιβόλι, αποδεικνύεται η παρέμβαση της «Δημοκρατικής Αριστεράς» του Φ. Κουβέλη για τις αστικές συγκοινωνίες, που εντοπίζει το πρόβλημα που υπάρχει στον ανορθολογισμό, την πολυδιάσπαση, την έλλειψη συντονισμού, τις άστοχες αναπτυξιακές επιλογές, και την αδυναμία είσπραξης του εισιτηρίου. Και μαζί με όλα αυτά, που βέβαια δε θίγουν στο παραμικρό το βασικό πρόβλημα, την άρνηση, δηλαδή, των κυβερνώντων στην προοπτική ενός αποκλειστικά δημόσιου φορέα που θα έχει στόχο να ικανοποιεί τις ανάγκες μετακίνησης των εργαζομένων με φτηνές -ή δωρεάν κατά περίπτωση- και υψηλής ποιότητας συγκοινωνίες, η «Δημοκρατική Αριστερά», εμφανίζει τελικά ως πρόβλημα την ...«ανορθολογική τιμολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών».

Οι συντάκτες της συγκεκριμένης παρέμβασης δεν θέλουν να παρερμηνευτούν οι θέσεις τους. Για το λόγο αυτό εξηγούν ότι «σε όλη την Ευρώπη η λογική που διέπει τη λειτουργία των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς είναι ότι αυτά επιδοτούνται από τα κράτη σε ένα ποσοστό της τάξης του 50% επί των συνολικών δαπανών τους και το υπόλοιπο 50% προέρχεται από τις εισπράξεις τους (εισιτήρια και διαφημίσεις, κυρίως)»...

Αλλά επειδή και αυτό δεν απαντά στην ουσία, οι άνθρωποι το εξειδικεύουν ακόμα περισσότερο, παρατηρώντας ότι «στο Λεκανοπέδιο το ετήσιο κόστος ανέρχεται σε 750 εκατ. ευρώ περίπου και οι εισπράξεις μόλις φτάνουν τα 180 εκατ. ευρώ»...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ