Τρίτη 19 Μάη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
Από μέρα σε μέρα
Κυβέρνηση και ΟΣΕ...

Με τη χαρακτηριστική και συγχρόνως αποκαλυπτική φράση «ο κύβος ερρίφθη, ο σιδηρόδρομος θα στραφεί δυναμικά προς τον ιδιωτικό τομέα για να προσελκύσει κεφάλαια», ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ «ξεγύμνωσε» την κυβερνητική πολιτική.

Λέμε «ξεγύμνωσε», γιατί ο μεν υπουργός, Στυλιανίδης, αποφεύγει επιμελώς κάθε αναφορά στην ουσία του κυβερνητικού «σχεδίου αναδιάρθρωσης ΟΣΕ», ο δε προκάτοχός του - και νυν Ανάπτυξης - Κ. Χατζηδάκης, ο οποίος ετοίμασε το σχέδιο, μας ...διαβεβαίωνε ότι «είναι τρελός όποιος πιστεύει ότι ο προβληματικός και ελλειμματικός Οργανισμός μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί»!

Ελα, όμως, που οι οκτώ λέξεις του κυρίου συμβούλου ήταν αρκετές για να «ξεγυμνωθεί» η κυβερνητική πολιτική ιδιωτικοποίησης του ελληνικού σιδηρόδρομου. Μια πολιτική, βέβαια, που χαράχτηκε στην Ευρωπαϊκή Ενωση, με τη σύμφωνη γνώμη των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτής της πολιτικής, η κυβέρνηση της ΝΔ επιχειρεί να καταστήσει τους ιδιώτες απόλυτους κυρίαρχους σε κάθε εν δυνάμει κερδοφόρα σιδηροδρομική και μη δραστηριότητα. Ταυτόχρονα, επιχειρεί να καταστήσει τον ελληνικό λαό μόνιμο «τροφοδότη» των ιδιωτικών κεφαλαίων, μέσω της επιβολής διοδίων και στο σιδηρόδρομο!

Ολα αυτά βέβαια, σε συνδυασμό με το «πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας» (σ.σ.: σχέδιο απόλυσης 3.000 χιλιάδων εργαζομένων στον ΟΣΕ, σχεδόν το μισό προσωπικό, που πιθανά κάποιους απ' αυτούς να χρησιμοποιούν οι ιδιώτες περιστασιακά ανάλογα με τις ανάγκες), προωθούνται σήμερα από την κυβέρνηση της ΝΔ, ακριβώς για να υπηρετηθεί η πολιτική ιδιωτικοποίησης των ελληνικών σιδηροδρόμων, όπως ορίζει ρητά σχετική οδηγία της ΕΕ. Τα περί δήθεν εκσυγχρονισμού και αναδιοργάνωσης του ΟΣΕ, που διατυμπανίζει η κυβέρνηση, είναι για να ρίξει στάχτη στα μάτια του ελληνικού λαού και εν προκειμένω - προεκλογική περίοδος γαρ - να υφαρπάξει την ψήφο του στις ευρωεκλογές.


Κορυφή σελίδας

Διαβάστε στο «Ρ»
Ο καιρός
Weather data from openweathermap.org