Ενας μήνας πέρασε από την έναρξη της φετινής σχολικής περιόδου κι ακόμα να ομαλοποιηθεί πλήρως η λειτουργία των σχολείων. Αλλά πώς να λειτουργήσουν κανονικά και χωρίς σοβαρότατα προβλήματα τα σχολεία με τις τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό - την ύπαρξη 3.500 κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατήγγειλε προχτές η ΟΛΜΕ - σε κτιριακή υποδομή, τεχνολογικό εξοπλισμό και βιβλία;
Είναι, λοιπόν, πασίδηλο ότι, χρόνο με το χρόνο, υποβαθμίζεται όλο και περισσότερο η λεγόμενη και δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση στη χώρα μας. Ιδιαίτερα τα τελευταία 3 χρόνια - με την εφαρμογή της περιβόητης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης - αυτή η δραματική υποβάθμιση προχωρεί με σχέδιο και προγραμματισμό. Στην πραγματικότητα, δηλαδή, δεν πρόκειται καν για μεταρρύθμιση, αλλά για απορύθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, με στόχο να περιοριστεί δραστικά ο ρόλος και η συμμετοχή του κράτους στο χώρο της Παιδείας και ν' αφεθεί μπόλικο, ελεύθερο έδαφος στους επιχειρηματίες της ιδιωτικής εκπαίδευσης, που εμπορεύονται επιλεκτικά κι ακριβά τη γνώση και τη μόρφωση.