Τετάρτη 4 Οχτώβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Από τη Σκύλα στη Χάρυβδη...

Γρηγοριάδης Κώστας

Χειροπιαστό δείγμα γραφής, για το πώς εννοεί η κυβέρνηση την «απελευθέρωση» της ακτοπλοΐας, η οποία, τάχα, θα απαλλάξει την τελευταία απ' όλα τα δεινά, είναι το γεγονός ότι, αμέσως μετά την «απαγόρευση» του απόπλου σε 65 πλοία, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας κάλεσε τον μεγάλο ανταγωνιστή της «Μινόαν Φλάιν Ντόλφινς», τις «Επιχειρήσεις Αττικής» του Περ. Παναγόπουλου, για να δεί αν διαθέτει πλοία προς άμεση δρομολόγηση στις γραμμές του Αιγαίου! Και, βέβαια, η απάντηση της εταιρείας ήταν η εξής, όπως διαβάζουμε στο «Βήμα»: «Δε θα έρθουμε να αντικαταστήσουμε κανέναν, θα έρθουμε για να μείνουμε»! Απάντηση αυτονόητη στον καθένα, αφού οι πάντες γνωρίζουν, ότι για τα κέρδη και τα συμφέροντά τους ενδιαφέρονται οι εφοπλιστές -όπως και τα όποια ξένα κεφάλαια καραδοκούν για να εκμεταλευθούν την διαβόητη «απελευθέρωση». Τα οσα ωραία λόγια λένε όλοι τους για δήθεν εξυπηρέτηση των νησιών και των επιβατών είναι απλά και μόνο για... κατανάλωση.

Καμμιά πολιτική παραπέρα απελευθέρωσης της ασυδοσίας του μεγάλου κεφαλαίου δεν θα δόσει φιλολαϊκές λύσεις στην ακτοπλοία και στις πολύμορφες ανάγκες της νησιωτικής Ελλάδας. Μόνο στα πλαίσια μιας ριζικά διαφορετικής πολιτικής, ενάντια στα μονοπώλια και την ολιγαρχία και με τον λαό πρωταγωνιστή των εξελίξεων και πραγματικό αφέντη στον τόπο του, μπορούν να δοθούν φιλολαϊκές λύσεις. Στο κάτω- κάτω της γραφής, το Αιγαίο δεν ανήκει σε κανέναν εφοπλιστή...


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ