Κυριακή 6 Ιούλη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ
Στα ύψη οι τιμές μετά την απελευθέρωση

Μέχρι και 55,7% αυξήθηκαν τον τελευταίο χρόνο τα ναύλα για ορισμένα δρομολόγια

ICON

Σε άγρια λεηλασία του εργατικού λαϊκού εισοδήματος έχουν επιδοθεί ανεξέλεγκτοι οι ακτοπλόοι εφοπλιστές. Τα στοιχεία σε ό,τι αφορά τις τιμές των εισιτηρίων μιλούν από μόνα τους: Από Πειραιά για Σάμο με συμβατικό πλοίο τον Ιούνη του 2007 το εισιτήριο της οικονομικής (γ) θέσης κόστιζε 35 ευρώ - αύξηση σε σχέση με τον Ιούνη του 2006 18,5%. Τον Ιούνη του 2008, η τιμή του εισιτηρίου έφτασε τα 54,50 ευρώ σε κάθισμα, χωρίς καμπίνα και 49 ευρώ στο κατάστρωμα, δηλαδή σε πλαστική καρέκλα. Ποσοστό αύξησης 55,7%! Από Πειραιά για Ικαρία, η οικονομική θέση με συμβατικό πλοίο τον Ιούνη του 2007 κόστιζε 28,5 ευρώ - ποσοστό αύξησης σε σχέση με το 2006 18,7%. Τον Ιούνη του 2008, η τιμή εκτινάχτηκε στα 42,50 ευρώ! Ποσοστό αύξησης 49,1%! Από Πειραιά για Μυτιλήνη από 36 ευρώ το ανώτερο που ήταν τον Ιούνη, η τιμή σήμερα του εισιτηρίου φτάνει τα 47 ευρώ! Ποσοστό αύξησης έως 30,5%!

Οσο για τα κέρδη των ακτοπλοϊκών εταιρειών, την ίδια στιγμή που διαμαρτύρονται για την αύξηση της τιμής των καυσίμων έχουν ως εξής για το 2007:

  • ΑΝΕΚ, 24,19 εκατομμύρια ευρώ καθαρά κέρδη (ποσοστό αύξησης 21,8%).
  • ATTICA GROUP, 50,72 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό αύξησης 92,9%).
  • HELLENIC SEAWAYS, 17,37 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό αύξησης 71%).

  • ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ, 44,31 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό αύξησης 8,5%).
  • ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, 14,8 εκατομμύρια ευρώ κέρδη το 9μηνο του 2007 (ποσοστό αύξησης 28,9%).

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ