Κυριακή 3 Φλεβάρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Δυσλειτουργίες στους σιδηροδρόμους

Η πολιτική απαξίωσης των ελληνικών σιδηροδρόμων, που ακολούθησαν διαδοχικά οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, έχει οδηγήσει σήμερα τον ΟΣΕ σε οριακή λειτουργία, με κατάργηση και συμπύκνωση βασικών δρομολογίων, πολύωρες καθυστερήσεις στα δρομολόγια, αλλά και συχνά ατυχήματα, που πλήττουν την αξιοπιστία του πιο ασφαλούς μέσου μεταφοράς.

Οι διαμαρτυρίες και οι εκρήξεις οργής εκ μέρους των επιβατών είναι συχνό φαινόμενο πλέον στην καθημερινή λειτουργία του ΟΣΕ, με αποκορύφωμα την πρόσφατη άρνηση επιβατών, αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Χαλκίδα - Αθήνα, να πληρώσουν εισιτήριο, εκφράζοντας μ' αυτό τον τρόπο την αγανάκτησή τους για τις συχνές καθυστερήσεις. Εκατοντάδες άλλοι επιβάτες, στην πλειοψηφία εργαζόμενοι, φοιτητές και κάτοικοι πολλών περιοχών από τη Χαλκίδα μέχρι και την Οινόη, έχουν συγκεντρώσει υπογραφές και με έγγραφη διαμαρτυρία - καταγγελία προς την κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΣΕ ζητούν όχι μόνο να επαναρχίσουν τα δρομολόγια που έχουν καταργηθεί σε ώρες αιχμής, αλλά να πυκνώσουν κιόλας, ώστε να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά τη μετάβασή τους προς και από τον τόπο δουλιάς τους.

Σημειώνεται ότι παρά το μεγαλόπνοο πρόγραμμα αναβάθμισης των υποδομών που βρίσκεται σε εξέλιξη, ελέω της πλήρους απελευθέρωσης των επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών από το 2013 (ιδιωτικοποίηση), η λειτουργία του ΟΣΕ πάει από το κακό στο χειρότερο. Οι αρμόδιοι του ΟΣΕ κάνουν λόγο για «ελλείψεις σε τροχαίο υλικό που επηρεάζουν την ομαλή διεξαγωγή των δρομολογίων». Κι όμως, εδώ και χρόνια 25 ηλεκτροκινούμενες αμαξοστοιχίες παραμένουν ακινητοποιημένες και σαπίζουν στο αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης, επειδή δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση στο δίκτυο! Τα σχόλια περιττεύουν...


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ