Μέχρι τώρα ξέραμε ότι το αεροδρόμιο των Σπάτων κόστισε 2,1 δισ. ευρώ. Ετσι μας έλεγαν όλοι. Να, όμως, που η Εθνική Τράπεζα, που υπήρξε χρηματοοικονομικός σύμβουλος του έργου, στην προσπάθειά της να βρει κι άλλους πελάτες, σε ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώριση ειδικής έκδοσης για τα ΣΔΙΤ της εφημερίδας «City Prees» του περασμένου Φλεβάρη, μας λέει ότι κόστισε 400 εκατ. ευρώ (19%) παραπάνω!
Πώς; Λόγω αναχρηματοδότησης των υφιστάμενων δανειακών υποχρεώσεων, στη μελέτη της οποίας η Εθνική Τράπεζα υπήρξε και πάλι χρηματοοικονομικός σύμβουλος! Να, λοιπόν, που οι περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» έχουν και «κρυφό» κόστος, το οποίο, όπως είναι φυσικό, το πληρώνει και πάλι ο ελληνικός λαός με πανάκριβα χαράτσια και τέλη. Εμείς απλώς ρωτάμε: