Πέμπτη 7 Δεκέμβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Ορνεα» στις ράγες του ΟΣΕ

«Σημεία και τέρατα» γίνονται εσχάτως στον ΟΣΕ, ενώ δημοσιεύματα για σκανδαλώδη ενοικίαση αμαξοστοιχιών έχουν προκαλέσει εισαγγελική έρευνα. Την ίδια ώρα, η πολιτική «απελευθέρωσης» του σιδηροδρομικού δικτύου - από τις αρχές του νέου έτους την προσδιορίζει η κυβέρνηση - έχει προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον ιδιωτικών επιχειρήσεων και σιδηροδρομικών οργανισμών για την εκμετάλλευση των γραμμών - φιλέτων του σιδηροδρομικού δικτύου.

Μεγάλες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές εταιρείες «πιέζουν» για τη χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου, δείχνοντας μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις προαστιακές συνδέσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά και της Λάρισας και της Χαλκίδας.

Οπως είναι γνωστό, βάσει οδηγίας των Βρυξελλών, ο ΟΣΕ υποχρεώνεται να «ανοίξει» το δίκτυό του στους ιδιώτες, ώστε αυτοί να μπορούν να δρομολογούν δικά τους τρένα και να εκτελούν μεταφορικό έργο, καταβάλλοντας κάποιο ενοίκιο. Βέβαια, η οδηγία της ΕΕ, που είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του μεγάλου κεφαλαίου, προβλέπει ότι η «βαριά» δαπάνη για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου θα εξακολουθεί να βαραίνει τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή τους Ελληνες φορολογούμενους.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ