Τα αποτελέσματα εφαρμογής της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης πείθουν πλέον και τον πιο δύσπιστο για τον πραγματικό της στόχο: την ένταση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση.
Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ΟΛΜΕ για τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα περισσότερα Λύκεια της χώρας, αλλά και οι επεξεργασίες στοιχείων της ΕΣΥΕ από την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ αποδεικνύουν τη τεράστια διαρροή μαθητών από τα Λύκεια και αναδεικνύουν τον ταξικό χαρακτήρα των αλλαγών:
Η δικαιολογημένη και γενικευμένη πλέον αγανάκτηση και ο φόβος για επικείμενους αγώνες, οδηγεί την κυβέρνηση σε «πυροσβεστικές» λύσεις και ελιγμούς, που βέβαια αφήνουν άθικτη την ταξική ουσία του αντιπαιδαγωγικού εκτρώματος.
Ο υπουργός Παιδείας αφήνει ανοιχτό τώρα το ενδεχόμενο επαναφοράς του θεσμού των μετεξεταστέων μόνο για φέτος και μόνο για τη Β΄ Λυκείου και φέρεται να εξετάζει μείωση ή σύμπτυξη εξεταζόμενων μαθημάτων και μείωση των διαγωνισμάτων στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Βέβαια τέτοιες «αλλαγές» δε θίγουν την ουσία της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (σχολείο ταξικής διαλογής, αποστεωμένο από την ουσιαστική γνώση, εξεταστικό κέντρο για εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και μισο-κατάρτιση μέσω των ΤΕΕ για τα «απόβλητα» του εκπαιδευτικού συστήματος).