Πέμπτη 14 Γενάρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Το έκαναν ... πολυνομοσχέδιο

Πλήθος οι άσχετες υπουργικές τροπολογίες

Τη συνήθη πρακτική των άσχετων τροπολογιών ακολούθησε για μια ακόμα φορά χτες η κυβέρνηση, καταθέτοντας 5 νέες τροπολογίες στονομοσχέδιο για τη φορολογία των αυτοκινήτων, που ήδη συζητείται στην Ολομέλεια του Σώματος.

  • Με τροπολογία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας τα χρέη για δάνεια που έχουν χορηγηθεί από τον ΕΟΜΜΕΧ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με αντικείμενο δραστηριότητας την έκδοση εφημερίδων ή περιοδικών διαγράφονται, ενώ σύμφωνα με τη συνημμένη έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους το κόστος που θα επέλθει για το δημόσιο θα είναι της τάξης των 300 εκατομμυρίων δραχμών. Η ρύθμιση, όπως επισημαίνεται, αφορά τα δάνεια που "έχουν βεβαιωθεί στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες μέχρι την ημέρα δημοσίευσης του νομοσχεδίου".
  • Στο δημόσιο θα αποδοθούν οι μετοχές που θα προέλθουν από την "κεφαλαιοποίηση των χρεών της ΠΥΡΚΑΛ" και όχι στον ΟΑΕ, σύμφωνα με τροπολογία - ρύθμιση του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας, ενώ παράλληλα οι ίδιες οφειλές απαλλάσσονται από τέλη χαρτοσήμου και από τόκους.
  • Μια δωρεάν μετοχή για κάθε δέκα μετοχές του ΟΤΕ διατίθεται από τον Οργανισμό στους κατόχους των μετοχών του με βάση τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην τροπολογία, προϋπόθεση για την παροχή των "έξτρα" μετοχών είναι η κατοχή μετοχών, τουλάχιστον για 6 μήνες.
  • Τέλος, με τροπολογία του ίδιου υπουργείου ρυθμίζονται ειδικά θέματααναδιοργάνωσης των υπηρεσιών της ΥΠΑ και η χορήγηση πιστώσεων μέσω των ανταποδοτικών τελών.

Να επισημάνουμε ότι ήδη από προχτές έχουν κατατεθεί 4 ακόμα τροπολογίες στο νομοσχέδιο για τη φορολογία των αυτοκινήτων.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ