Σάββατο 4 Απρίλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Λιτότητα στο Δημόσιο, παροχές στους ιδιώτες

Παρέμβαση του βουλευτή του ΚΚΕ Μπάμπη Αγγουράκη

Στο θέμα των αστικών συγκοινωνιών στάθηκε στην παρέμβασή του ο βουλευτής του ΚΚΕ Μπάμπης Αγγουράκης.Αναφερόμενος στα ελλείμματα των ΔΕΚΟ αυτών είπε ότι "καμία μέχρι τώρα κυβέρνηση δεν επιδότησε τις αστικές συγκοινωνίες. Η όποια κοινωνική πολιτική, το όποιο φτηνό εισιτήριο ή δωρεάν μετακίνηση την περίοδο 1986-'90 έγινε με δάνεια. Κάθε κυβέρνηση υποχρέωσε τους συγκοινωνιακούς φορείς σε δανεισμούς. Στους ιδιώτες όμως των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης δίνει επιδότηση δισεκατομμυρίων και βεβαίως προχωρεί και σε παραγραφή των όποιων δανείων".

Αναφορικά με την οικονομική πολιτική σημείωσε πως "σήμερα η κυβέρνηση μιλά για την ανάγκη μείωσης των εξόδων των συγκοινωνιών. Θα σας πω μόνο ότι από τις απώλειες που έχει η ΕΘΕΛ από τη μείωση των επιβατών, που στα τελευταία τρία - τέσσερα χρόνια μειώθηκαν από πεντακόσιες πενήντα χιλιάδες στους τριακόσιους πενήντα χιλιάδες επιβάτες, από τη μείωση που προκύπτει λόγω του ότι δεν έχει μηχανισμό για την είσπραξη των εισιτηρίων και από τη φύρα που υπάρχει, από το γεγονός ότι δε γίνονται προσλήψεις αναγκαίου προσωπικού. Οι υπολογισμοί μας δείχνουν ότι για την τετραετία 1993-1998 μόνο γι' αυτούς τους λόγους χάνονται 10 δισεκατομμύρια δραχμές περίπου".

Ο βουλευτής του ΚΚΕ κατέληξε τονίζοντας: "Είναι φανερό ποια πολιτική οδηγεί στα ελλείμματα αυτά που υπάρχουν στις συγκοινωνίες. Για μας είναι φανερό ότι τώρα προωθείται μια πολιτική που έχει σαν σκοπό την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας στις αστικές συγκοινωνίες. Η κυβέρνηση έχει παραιτηθεί από τον ενιαίο φορέα για τις συγκοινωνίες και δίνει το μετρό στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Θα κρατήσει τις γραμμές κορμού στο κράτος, για να τροφοδοτούν το μετρό. Ομως τα τοπικά δίκτυα θα δοθούν στους δήμους, όπως επίσης και το περιφερειακό δίκτυο θα πάει στα ΚΤΕΛ".


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ