Σάββατο 28 Σεπτέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ
Και τα μέτρα ασφάλειας στο ρυθμό των εκλογών!

Ελλειψη ελέγχων για μεγάλο διάστημα και στη συνέχεια άρνηση επιβολής ποινών, καταγγέλλει το Συνδικάτο Εργατών Μετάλλου Πειραιά

Πάνω από ένα μήνα, την περίοδο του καλοκαιριού, δε λειτουργούσαν οι πενταμελείς μεικτές επιτροπές ελέγχου για τα μέτρα Ασφάλειας στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, με ευθύνη των αρχών!Το γεγονός αυτό γνωστοποιεί με ανακοίνωσή του το Συνδικάτο Μετάλλου Πειραιά προς τον υπουργό Εργασίας, τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, το Κέντρο Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου Πειραιά, τον Νομάρχη Πειραιά και τη Διεύθυνση Συνθηκών Εργασίας.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται επίσης ότι και όταν μετά από επιμονή του συνδικάτου άρχισαν να πραγματοποιούνται τον Σεπτέμβρη έλεγχοι στα επισκευαζόμενα πλοία, δεν επιβάλλονταν καν οι προβλεπόμενες ποινές στους παραβάτες! "Είναι φανερό - τονίζεται στην ανακοίνωση - ότι οι προφορικές εντολές "πολιτικών προσώπων", να μην επιβάλλονται πρόστιμα κατά την προεκλογική περίοδο και να μη διακόπτονται οι εργασίες, έχει εκληφθεί από τους εργοδότες επισκευαστές σαν το "πράσινο φως" για να πατούν πλέον επί πτωμάτων".

Συγκεκριμένα, το Συνδικάτο Μετάλλου ζήτησε την Πέμπτη 19 Σεπτέμβρη τη διενέργεια εκτάκτου ελέγχου στο δεξαμενόπλοιο "Αγία Ολγα",στον Ν. Μώλο της ΔΕΗ, όπου εκτελούν επισκευές τα συνεργεία του εργολάβου Πιπεράκη ("Μάρκο Πόλο" και "Ατλαντίς"). Στο πλοίο αυτό η Επιτροπή διαπίστωσε κατά τη διάρκεια του ελέγχου να χρησιμοποιείται φλογοκοπή, σε δεξαμενή που απαγορεύεται η χρήση φλόγας. "Τι κυρώσεις έχουν επιβληθεί; Ποια μέτρα θα παρθούν για την προστασία της ζωής των εργαζομένων;", ρωτάει το συνδικάτο.

Στο δεξαμενόπλοιο "Σι Σκουτ",στο οποίο έχει ανατεθεί η εκτέλεση επισκευών σε 14 ή 15 επισκευαστικά συνεργεία, πραγματοποιήθηκε προχτές έλεγχος από την 5μελή επιτροπή. Το Γκαζ - Φρι του χημικού χαρακτήριζε όλους τους χώρους στο πλοίο (δεξαμενές φορτίων, δεξαμενές έρματος, παμπ ρουμ και άλλα) απαγορευμένους για εργασίες με φλόγα, "δηλαδή με δυο λόγια το πλοίο είναι μια "κινούμενη βόμβα", όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση. Στη διάρκεια του ελέγχου από την 5μελή επιτροπή εκδηλώθηκε πυρκαγιά περιορισμένης έκτασης στην κουβέρτα του πλοίου από υπαιτιότητα του συνεργείου Αλιφραγκή - Μαρσώνη.Επιπλέον, ανασύρθηκε εργαλείο φλογοκοπής από το Νο 1 κεντρικό τάνκι φορτίου, ενώ υπήρχε απαγορευτικό για χρήση φλόγας. Τις εργασίες εκεί εκτελούσε το συνεργείο του εργολάβου Λ. Γλυνού.Το συνδικάτο, απευθυνόμενο προς τους αρμόδιους, ρωτάει: "Πώς μπήκε αυτό το πλοίο στη Ν/Ζώνη χωρίς καμία μέριμνα, για να καθαριστούν οι χώροι εργασίας; Νομίζετε ότι με πρόστιμα 100 ή 200 χιλιάδων δραχμών που θα επιβληθούν θα μπουν σε τάξη οι εργολάβοι που αυθαιρετούν κατ' επανάληψη; Αναγνωρίζετε τις ευθύνες που θα πρέπει να αναλάβετε στην επανάληψη ενός νέου "Ανατζελ Γκρέιτενς" στη Ναυπηγοεπισκευαστική Βάση του Πειραιά; "


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ