Παρασκευή 5 Απρίλη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Πάρτε μέτρα για τις συγκοινωνίες

Την καταπάτηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων από την ΕΘΕΛ, καταγγέλουν βουλευτές του ΚΚΕ προτείνοντας σειρά μέτρων για την ανασυγκρότηση των αστικών συγκοινωνιών

Παρέμβαση κατά των αυθαιρεσιών και της καταπάτησης των δικαιωμάτων των εργαζομένων, από τη διοίκηση της ΕΘΕΛ,έκαναν οι βουλευτές του ΚΚΕ Μ. Κωστόπουλος και Ορ. Κολοζώφ,ζητώντας από τους υπουργούς Εργασίας και Μεταφορών να ενημερώσουν για:

"Τι συγκεκριμένα μέτρα θα πάρουν για να σταματήσει η διοίκηση της ΕΘΕΛ τις αυθαιρεσίες και την καταπάτηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων", καθώς και αν "προτίθενται να προχωρήσουν στη λήψη μέτρων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ολοκληρωμένα τα προβλήματα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών".

Στην ερώτηση των βουλευτών τονίζεται ότι η διοίκηση της ΕΘΕΛ "παρά την αναστάτωση και τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει στους εργαζόμενους, επιμένει στην παραβίαση του ωραρίου και στην εφαρμογή υποχρεωτικών υπερωριών, ανοίγοντας μ' αυτόν τον τρόπο το δρόμο για την ελαστικοποίηση του ωραρίου". Επισημαίνουν επίσης την προσπάθεια τρομοκράτησης των εργαζομένων, με την κλήτευσή τους σε πειθαρχικό έλεγχο, ενώ ταυτόχρονα τους εξαναγκάζει να εργάζονται 8.30 ή 9.00 ώρες, όταν το νόμιμο ημερήσιο ωράριο είναι 7.45 ώρες.

"Μ' αυτή την τακτική - τονίζουν οι βουλευτές - εκτός των άλλων βάζει καθημερινά σε κίνδυνο τόσο τη ζωή των οδηγών όσο και των επιβατών και είναι άξιο απορίας πώς μέχρι σήμερα δεν έχει προκαλέσει την παρέμβαση εισαγγελέα". Τα προβλήματα της ΕΘΕΛ δε θα λυθούν με την αφαίρεση των δικαιωμάτων των εργαζομένων και την άμεση ή έμμεση ιδιωτικοποίηση,σημειώνεται στην ερώτηση, αλλά με τη λήψη ουσιαστικών μέτρων που είναι:

"Δημιουργία ενιαίου φορέα συγκοινωνιών. Αμεση ανανέωση των λεωφορείων. Πρόσληψη προσωπικού με αξιοκρατία και διαφανείς διαδικασίες, ώστε να μη χάνονται δισεκατομμύρια δραχμές κάθε χρόνο με το σύστημα των υπερωριών και να βρίσκουν δουλιά κάποιοι από τους τόσους ανέργους που υπάρχουν στη χώρα μας. Παραγραφή του χρέους το οποίο δημιουργήθηκε από την πολιτική που ακολούθησαν οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις στο χώρο των συγκοινωνιών. Απόρριψη διαφόρων άλλων λύσεων, που κατά καιρούς έχουν ακουστεί και που έχουν σκοπό να ρίξουν, για μια ακόμη φορά, τα βάρη στο λαό της Αττικής, με την υπέρογκη αύξηση του εισιτηρίου".

Να φύγουν τα αμαξοστάσια

Την απομάκρυνση των δυο μεγάλων αμαξοστασίων του ΟΑΣΑ από το Βοτανικό, ζητούν οι κάτοικοι και οι φορείς της περιοχής, επισημαίνοντας ότι οι συνεχείς αφίξεις και αναχωρήσεις των λεωφορείων προκαλούν τεράστια συγκοινωνιακά, κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά προβλήματα.

Παράλληλα, ζητούν να αποδοθούν οι χώροι των αμαξοστασίων στο Δήμο της Αθήνας, ώστε με κατάλληλη μελέτη να αξιοποιηθούν για την ικανοποίηση βασικών κοινωνικών αναγκών των κατοίκων της περιοχής Βοτανικού.

Με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Ορ. Κολοζώφ καιΔήμος Κουμπούρης ρωτούν τους υπουργούς Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ εάν υπάρχει σχεδιασμός για την απομάκρυνση των δυο αμαξοστασίων και αν ναι, πότε, τι μέτρα παίρνονται για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκαλούνται στην περιοχή από τη λειτουργία τους και αν θα ικανοποιηθεί το αίτημα των κατοίκων για την απόδοση των χώρων στο δήμο της Αθήνας, καθώς και για την ενοποίηση του χώρου του αμαξοστασίου επί της οδού Αγίου Πολυκάρπου με το οικόπεδο Γεωργιάδη, ώστε να αξιοποιηθεί προς όφελος των κατοίκων της περιοχής.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ