Σάββατο 1 Φλεβάρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΑΣΑ
Χαλί στη διάλυση η "κόντρα"

Παραμονές της κατάθεσης του νομοσχεδίου για τη διάλυση των αστικών συγκοινωνιών, η πλειοψηφία της διοίκησης του Συνδικάτου των εργαζομένων "ξύπνησε" από τον τρίχρονο λήθαργο και "τα 'βαλε" με τον Οργανισμό

Τα σχέδια της κυβέρνησης για τη διάλυση και την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών - παραμονές, μάλιστα, της κατάθεσης στη Βουλή του σχετικού νομοσχεδίου - εξυπηρετεί άριστα η αιφνίδια "κόντρα" μεταξύ της ηγεσίας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ και της διοίκησης του Οργανισμού, με αφορμή την εμπλοκή στην καταβολή δεδουλευμένων αποδοχών στους εργαζόμενους.

Το Συνδικάτο είχε κηρύξει για χτες επίσχεση εργασίας, με αίτημα να καταβληθεί στους εργαζόμενους η εξόφληση του Δεκέμβρη, αλλά μετά από διαβουλεύσεις της τελευταίας στιγμής αποφάσισε, τελικά, ν' αναστείλει την κινητοποίηση. Σημειώνεται, πάντως, ότι είχαν προηγηθεί ανακοινώσεις, με τις οποίες η κάθε πλευρά κατηγορούσε την άλλη. Ο ΟΑΣΑ ισχυριζόταν ότι δε χρωστά τίποτα στους εργαζόμενους και άφηνε αιχμές για εξυπηρέτηση άλλων σκοπιμοτήτων, ενώ το Συνδικάτο κατηγορούσε τη διοίκηση του ΟΑΣΑ ότι με τη στάση της εξωθεί τους εργαζόμενους στην επίσχεση εργασίας.

Επισημαίνεται ότι όλα αυτά γίνονται λίγες μέρες πριν κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες και, περίπου, ένα μήνα πριν τις εκλογές στο Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι η ηγεσία του Συνδικάτου αφυπνίστηκε μετά από "λήθαργο" τριών χρόνων, αλλά άφησε στο περιθώριο τα "καυτά" προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών (ανανέωση στόλου, επιδότηση, προσλήψεις κτλ.).

Κατά τις εκτιμήσεις συνδικαλιστικών κύκλων, όλα αυτά δεν είναι άσχετα με την απόφαση της κυβέρνησης να προωθήσει τώρα το σχέδιό της για τη διάλυση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών. Ενώ όσον αφορά τη στάση της πλειοψηφίας του Συνδικάτου, σημειώνουν ότι με τέτοιου είδους κινήσεις δεν μπορεί να ξεγελάσει τους εργαζόμενους, ούτε να πάρει "άφεση αμαρτιών" για την τρίχρονη αρμονική συνεργασία με την κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΑΣΑ, σε βάρος των εργαζομένων.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ