Παρασκευή 21 Οχτώβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 33
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εκτροχιασμός τρένου με 13 τραυματίες
  • Σοβαρά τραυματίστηκε ένα βρέφος 18 μηνών, που χρειάστηκε να υποβληθεί σε εγχείρηση στο ΑΧΕΠΑ
  • Σε «ανθρώπινο λάθος» σπεύδει να αποδώσει η διοίκηση του ΟΣΕ το ατύχημα

Το Ιντερσίτι λίγο μετά τον εκτροχιασμό

Motion Team

Το Ιντερσίτι λίγο μετά τον εκτροχιασμό
Δεκατρείς επιβάτες τραυματίστηκαν, χθες λίγο πριν από τη μία το μεσημέρι, στο χωριό Αδενδρο Θεσσαλονίκης από τον εκτροχιασμό του τρένου Ιντερσίτι 71, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Σοβαρότερα τραυματίστηκε ένα βρέφος 18 μηνών, που χρειάστηκε να υποβληθεί σε εγχείρηση στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ. Η κατάστασή του χαρακτηριζόταν κρίσιμη, αλλά απόλυτα ελεγχόμενη. Οι υπόλοιποι, ελαφρά τραυματισμένοι, διακομίστηκαν: Εξι στο «Ιπποκράτειο», έξι στο «Παπαγεωργίου», τέσσερις στο ΑΧΕΠΑ και δύο στο «Γ. Γεννηματάς».

Εκατό μέτρα πριν από το σιδηροδρομικό σταθμό του Αδενδρου, τα τρία τελευταία βαγόνια του τρένου εκτροχιάστηκαν, ενώ φωτιά εκδηλώθηκε στο τελευταίο βαγόνι όπου βρίσκεται η πίσω μηχανή. Ευτυχώς, οι επιβάτες εγκατέλειψαν γρήγορα τα βαγόνια, ενώ υπάλληλοι του ΟΣΕ βοήθησαν σε αρκετές περιπτώσεις να απεγκλωβιστούν άτομα. Οπως ανέφεραν οι επιβάτες, το τρένο προερχόμενο από την Αλεξανδρούπολη υπέστη βλάβη και ακινητοποιήθηκε επί 40 λεπτά στο σταθμό Φιλαδελφείας του Κιλκίς, απ' όπου συνέχισε το ταξίδι του με καθυστέρηση προς τη Θεσσαλονίκη, αφού τεχνικοί επιδιόρθωσαν τη ζημιά.

Η διοίκηση του ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι το ατύχημα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος, καθώς το τρένο έπρεπε να μειώσει ταχύτητα όταν εισήλθε σε παρακαμπτήριο γραμμή. Πάντως, προανακριτική επιτροπή θα αποφανθεί τις επόμενες μέρες για τις αιτίες του εκτροχιασμού. Εως χτες αργά το βράδυ, η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Κατερίνης παρέμενε κλειστή.

Με αφορμή το χθεσινό ατύχημα, εργαζόμενοι του ΟΣΕ επανέφεραν το θέμα της παραβίασης του κανονισμού από τη διοίκηση του Οργανισμού, η οποία πιέζει τους εργαζόμενους να μειώσουν κατά το δυνατό το χρόνο των δρομολογίων. Τους προβληματίζει ακόμη το γεγονός ότι οι υποδομές σε πολλά σημεία του δικτύου δεν αντέχουν τις μεγάλες ταχύτητες που είναι αναγκασμένοι να αναπτύσσουν οι μηχανοδηγοί, ενώ στις παρακαμπτήριες υπάρχει το παλιό υλικό.

Ακόμη σημειώνεται ότι η πίεση στους εργαζόμενους στα τρένα γίνεται χρόνο με το χρόνο μεγαλύτερη, καθώς το προσωπικό συνεχώς μειώνεται. Συγκεκριμένα, μέσα σε 10 χρόνια, μειώθηκε ο αριθμός των εργαζομένων κατά 4.500, ενώ τα δρομολόγια αυξήθηκαν. Οι μηχανοδηγοί και το άλλο προσωπικό δουλεύουν 7 μέρες τη βδομάδα, χωρίς να παίρνουν άδειες.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ