Τετάρτη 7 Ιούνη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
«ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΑΕ»
Η εγκληματική του δράση συνεχίζεται...

Νέα στοιχεία αρχών ξένων κρατών, για την ποιότητα των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του «ΕΝ»

Νέα αποκαλυπτικά στοιχεία έρχονται στο φως για την εγκληματική δράση της ιδιωτικής εταιρίας « Ελληνικός Νηογνώμονας ΑΕ». Πρόκειται για στοιχεία, τα οποία, εκτός των άλλων, δείχνουν ότι η υπόθεση του «Ελληνικού Νηογνώμονα» έχει εκθέσει την Ελλάδα διεθνώς, ενώ ένα μέρος από αυτά επιβεβαιώνονται και από τον Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων (ΚΕΕΠ) του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας! Ωστόσο, την ίδια ώρα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, μέσω του υπουργείου, ξεπερνώντας τα όρια του σκανδάλου και δημιουργώντας πολλά ερωτηματικά στην κοινή γνώμη, εξακολουθεί να παρέχει πλήρη κάλυψη σε αυτή την εταιρία.

Ειδικότερα, η Ναυτιλιακή Αρχή της Νοτίου Αφρικής έστειλε πρόσφατα στην ΠΕΜΕΝ (κατόπιν σχετικού αιτήματος της ναυτεργατικής Ενωσης) ένα «πακέτο» επιστολών και εγγράφων, που αφορούν το φορτηγό πλοίο «ΣΑΝ ΜΑΡΚΟ». Το πλοίο πήρε πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από τον «Ελληνικό Νηογνώμονα» το Σεπτέμβρη του 1993. Στις 12 Νοέμβρη του ίδιου χρόνου, όπως αναφέρεται σε ένα από τα έγγραφα που έστειλε το υπουργείο Μεταφορών της Νοτίου Αφρικής στο Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), το πλοίο έφτασε στο λιμάνι του Κέιπ Τάουν με «δύο τρύπες στο περίβλημα του Νο1 αμπαριού. Οι τρύπες μήκους 10 μέτρων και βάθους 6 μέτρων ήταν η μία απέναντι της άλλης»!

Επιπλέον ο ΚΕΕΠ, με έγγραφό του, επιβεβαιώνει καταγγελίες της ΠΕΜΕΝ για 5 «σάπια» καράβια, που, ενώ διέθεταν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, κρατήθηκαν σε διάφορα ξένα λιμάνια, γιατί θεωρήθηκαν επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας! Τρία από αυτά τα πλοία αυτή τη στιγμή εξακολουθούν να ταξιδεύουν! Ομως, εξίσου εξωφρενικό είναι ότι ο ΚΕΕΠ, αφού επιβεβαιώνει τις καταγγελίες, καταλήγει στο έγγραφό του: «Ωστόσο, από τους ελέγχους που έχουν σήμερα διενεργηθεί στον "Ελληνικό Νηογνώμονα", δεν έχουν προκύψει στοιχεία τέτοια και τόσα, που να δικαιολογούν την εκ μέρους μας, κίνηση της διαδικασίας επιβολής κυρώσεων ή και άρσεως της εξουσιοδοτήσεως που του έχει χορηγηθεί»!

Τα τρία πλοία, που παραμένουν εν πλω, είναι το δεξαμενόπλοιο «VALIO», το μεικτού φορτίου «ΣΚΑΪ» και το δεξαμενόπλοιο «CHEMSEA». Για τα άλλα δύο, αξίζει να αναφέρουμε ότι πρόκειται για το φορτηγό πλοίο «EYROJOY», το οποίο οδηγήθηκε στο διαλυτήριο και το «IRIS - I», το οποίο ναυάγησε στις 29 Αυγούστου του 1999!

Οσον αφορά την ...έλλειψη στοιχείων, που επικαλείται ο ΚΕΕΠ, υπενθυμίζεται ότι το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά, με βούλευμά του (αρ. 1357/1999), παραπέμπει τον Διονύσιο Μελισσηνό, γενικό τεχνικό διευθυντή του ΕΝ και τον Τριαντάφυλλο Λυσιμάχου, μέλος της διοίκησης και της τριμελούς διοικούσας επιτροπής (δηλαδή το «λύσε» και το «δέσε» του ΕΝ) με μια σειρά κατηγορίες, ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά, ως υπαίτιους για το ναυάγιο του πλοίου «ΑΪΡΟΝ ΑΝΤΩΝΗΣ». Επίσης το Ανακριτικό Συμβούλιο Ναυτικών Ατυχημάτων με πόρισμα (αρ.83/98) κατηγορεί ως ενόχους τους ίδιους ανθρώπους του ΕΝ για το ναυάγιο του «ΔΥΣΤΟΣ»! Μόνο αυτά τα δύο ναυάγια στοίχισαν τη ζωή σε 44 ανθρώπους!

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Γίνεται... του Νηογνώμονα!(2003-06-26 00:00:00.0)
Είχαν αφαιρεθεί ελάσματα(2002-02-27 00:00:00.0)
Αλλοιωμένα στοιχεία από το «Νηογνώμονα»(2001-10-11 00:00:00.0)
Δεν έπρεπε να ταξιδεύει!(2001-07-21 00:00:00.0)
«Τσιγαρόχαρτο» οι λαμαρίνες του(2001-07-14 00:00:00.0)
Πλαστογραφίες για να καλύψουν τις ευθύνες τους(2001-07-11 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ