Τρίτη 2 Δεκέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 39
ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ
6.226 τρόποι να πεθάνεις...

Οταν τη δεκαετία του '60 έβαλε ο (παλιός) Καραμανλής τα διόδια στις εθνικές οδούς, τα έβαλε υποτίθεται για μερικά χρόνια, ώσπου με τα λεφτά που θα μαζεύονταν να φτιαχτούν καλοί δρόμοι σε όλη την Ελλάδα. Ετσι έλεγαν. Πέρασαν 40 χρόνια από τότε, τα διόδια - που υποτίθεται θα ήταν για λίγα χρόνια - ουδέποτε καταργήθηκαν, αλλά δρόμοι δεν έγιναν. Από καρμανιόλες, έγιναν πολλές...

* * *

Εσχάτως οι φιέστες διαδέχονται η μια την άλλη. Τη μια στην Εγνατία, την άλλη στην Αττική Οδό, ξανά στην Εγνατία και τούμπαλιν. Και τι προκύπτει; Οτι φυσικά και δεν υπάρχει κανένας τεχνικός λόγος για να μην έχουμε στην Ελλάδα καλούς δρόμους. Η τεχνική αρτιότητα της Αττικής Οδού το αποδεικνύει. Αλλά για να έχουμε καλούς δρόμους φαίνεται ότι πρέπει ο λαός να πληρώνει δυο, τρεις και δεκατρείς φορές. Αν είναι δηλαδή να κονομάνε οι εργολάβοι, έχει καλώς. Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για να φτιάχνουν καλούς δρόμους. Το να μην σκοτώνεται ο κόσμος στις καρμανιόλες, δε θεωρείται επαρκής λόγος.

* * *

Θέλετε απόδειξη; Ανήμερα της φιέστας στην Αττική οδό, έχασαν τη ζωή τους 5 άνθρωποι από τροχαίο στα Μουδανιά. Ο δρόμος στην περιοχή θεωρείται λαιμητόμος. Τέτοιο δυστύχημα στην Αττική οδό αποκλείεται να υπάρξει. Γιατί; Μα διότι η Αττική οδός είναι ένας «κουμπαράς» που γεμίζει τα θησαυροφυλάκια του κάθε Μπόμπολα. Οχι ότι με τους άλλους δρόμους δε συμβαίνει το ίδιο. Απλώς εδώ ο «κουμπαράς» είναι πολύ μεγάλος, είναι διπλός και τρίδιπλος, γεμίζει μια για την κατασκευή και μια για τη χρήση, συνεπώς μαζεύει πολύ χρήμα και το χρήμα το φέρνουν οι... ζωντανοί και όχι τα θύματα των τροχαίων.

* * *

Αλλωστε, όποιος «θέλει» να σκοτωθεί υπάρχουν τουλάχιστον... 6.226 τρόποι: Τόσες είναι οι «παγίδες θανάτου» στο εθνικό δίκτυο (όπως εγκύρως αναφέρει η εφημερίδα του Μπόμπολα, το «Εθνος», σε έρευνά της στις 14 Νοέμβρη, ούτε δυο βδομάδες δηλαδή πριν την προχτεσινή φιέστα)...


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ