Σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου, το ΕΚΚ και το ΕΚΕΒΙ παρουσίασαν τις κυριακάτικες προβολές και το στόχο του θεσμού, για την ανίχνευση της συγγένειας, αλλά και των διαφορών μεταξύ λογοτεχνίας και κινηματογράφου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τέσσερις θεματικούς άξονες: «Ερωτικές γραφές», «Δακτυλικά αποτυπώματα», «Κλασικές αξίες», «Μύθοι της αριστεράς». Βέβαια, ο τίτλος της τελευταίας ενότητας δέχεται πολλή κουβέντα, γι' αυτό και οι δύο φορείς θα έπρεπε να είναι πιο συγκρατημένοι στην ταυτοποίηση των, κατά τα άλλα πολύ καλών, ταινιών που περιλαμβάνονται σε αυτήν. Η ενότητα αυτή περιλαμβάνει τις ταινίες: «Τα παιδιά της Χελιδόνας» του Κώστα Βρεττάκου (30/3), «Χάππυ Νταίη» του Παντελή Βούλγαρη (6/4), «Η κάθοδος των 9» του Χ. Σιοπαχά (13/4), «Μέχρι το πλοίο» του Αλέξη Δαμιανού (20/4), «Κιέριον» του Δήμου Θέου (4/5).
Στις «Ερωτικές γραφές» θα προβληθούν «Το κρυφό ημερολόγιο» του Π. Γκρίναγουεϊ (29/12) και «Crash» του Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ (12/1). Ο κύκλος «Δακτυλικά αποτυπώματα» εμπνέεται από τη σύγχρονη αστυνομική λογοτεχνία. Θα προβληθούν οι ταινίες: «Το ανθρώπινο κτήνος» του Ζαν Ρενουάρ (19/1), «Ρασομόν» του Ακίρα Κουροσάβα (26/1), «Η σειρήνα του Μισισσιπή» του Φρανσουά Τρυφό (2/2), «Ο ταλαντούχος κ. Ρίπλεϊ» του Αντονι Μιγκέλα (9/2), «Η τελετή» του Κλοντ Σαμπρόλ (16/2).
Η ενότητα, «Κλασικές αξίες», αναφέρεται σε μεταφορά κλασικών έργων από μεγάλους σκηνοθέτες. Θα προβληθούν: «Θωμάς Γκορντέγιεφ» του Μαρκ Ντονσκόι (23/2), «Ο Ηλίθιος» του Ακίρα Κουροσάβα (2/3), «Η ιστορία της Αντέλ Ουγκό» του Φρανσουά Τριφό (9/3), «Ουγκέτσου Μονογκατάρι» του Κέντζι Μιζογκούτσι (16/3), «Τζουντ» του Μάικλ Γουιντερμπότομ (23/3).