Με συμφωνία που υπέγραψαν ΗΠΑ, ΟΝΕΧ και μονοπώλιο της Νότιας Κορέας, οι ναυπηγικές εγκαταστάσεις «επιστρατεύονται» για την υποστήριξη των αμερικανοΝΑΤΟικών σχεδίων σε Μεσόγειο και Αφρική
Επιταχύνονται τα σχέδια μετατροπής των Ναυπηγείων σε κόμβους υποστήριξης των αμερικανοΝΑΤΟικών πολεμικών επιχειρήσεων στην περιοχή. Η Συμφωνία Στρατηγικής Συμμαχίας που υπογράφτηκε την περασμένη Παρασκευή, στο πλαίσιο του ναυπηγικού προγράμματος «Project Trident», προβλέπει μεταξύ άλλων την υποστήριξη του 6ου Στόλου των ΗΠΑ και άλλων ΝΑΤΟικών ναυτικών δυνάμεων
Τεράστιες οι ευθύνες της κυβέρνησης, που πανηγύριζε για την πώληση των Ναυπηγείων στην ΟΝΕΧ και τώρα για την υπογραφή της Συμφωνίας. Συνένοχα τα άλλα κόμματα, που δεν βγάζουν άχνα για τα επικίνδυνα σχέδια στις πλάτες των εργαζομένων και του λαού