Τετάρτη 26 Ιούνη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«Πακτωλό» στους ιδιώτες, μέσω των ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Υποχρεωτικοί οι έλεγχοι και για τα δίκυκλα

Αρκετές δεκάδες δισεκατομμύρια δραχμές, που αντιστοιχούν στα ετήσια έσοδα των δημόσιων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ), είναι έτοιμη να μοιράσει σε ιδιώτες η κυβέρνηση.

Οπως προανήγγειλε χτες ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Χρ. Βερελής, μέχρι το τέλος του 2002 θα λειτουργήσουν τα πρώτα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, ενώ παράλληλα θα θεσμοθετηθεί και ο υποχρεωτικός τεχνικός έλεγχος για τα δίκυκλα, από το 2003.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕΟ, τα ετήσια έσοδα για το Δημόσιο από τους τεχνικούς ελέγχους των οχημάτων, ξεπερνούν τα 45 δισ. δρχ., παρόλο που ο δημόσιος αυτός φορέας έχει εγκαταλειφθεί σκόπιμα, χρόνια τώρα, στην τύχη του, χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό και το αναγκαίο προσωπικό!

Η νομοθετική ρύθμιση για την ίδρυση ιδιωτικών ΚΤΕΟ αναμένεται να κυρωθεί στη Βουλή μέσα στο καλοκαίρι. Σύμφωνα με πληροφορίες, το νομοσχέδιο που έχει έτοιμο η κυβέρνηση ορίζει ότι τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ θα είναι ελεγκτικοί φορείς που συστήνονται από φυσικά ή νομικά πρόσωπα, με αποκλειστικό έργο τον τεχνικό έλεγχο όλων των οχημάτων, εκτός από αυτά που χαρακτηρίζονται δημόσιας χρήσης (ταξί, φορτηγά, λεωφορεία κλπ.). Δηλαδή, με το νομοθετικό πλαίσιο που ολοκληρώνει η κυβέρνηση σύντομα, παρέχει τη δυνατότητα ίδρυσης ΚΤΕΟ σε ασφαλιστικές εταιρίες, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, εταιρίες οδικής ασφάλειας, συνεργεία αυτοκινήτων κλπ. Κατά τις ίδιες, μάλιστα, πληροφορίες το νομοσχέδιο θα προβλέπει τη σταδιακή καθιέρωση ετήσιου τεχνικού ελέγχου για τα Ι.Χ., από τρία χρόνια που είναι σήμερα, ενώ πιο ακριβό αναμένεται να είναι και το παράβολο για τους ελέγχους στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ (σήμερα κοστίζει 8.000 δρχ. για τα Ι.Χ. και 12.000 δρχ. για τα μικρά φορτηγά. Το παράβολο αυτό διπλασιάζεται σε περίπτωση εκπρόθεσμης προσκόμισης του οχήματος στα ΚΤΕΟ).

Κατά τα άλλα, ο υπουργός ανακοίνωσε χτες τους επτά άξονες δράσης για την οδική ασφάλεια και οδική αγωγή, με τους οποίους η κυβέρνηση φιλοδοξεί να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα. Οι άξονες αυτοί, μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: Τη λειτουργία μέχρι το τέλος του χρόνου, 64 πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής, με χρηματοδότηση 150.000 ευρώ το καθένα από το υπουργείο. Τη διδασκαλία μαθήματος κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία. Την έκδοση νέων εγχειριδίων και CD, στο πλαίσιο της βελτίωσης του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης των υποψηφίων οδηγών.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Για να θησαυρίσουν οι ιδιώτες(2003-11-19 00:00:00.0)
Ιδιωτικά και πανάκριβα ΚΤΕΟ(2003-02-05 00:00:00.0)
Το Σεπτέμβρη τα πρώτα ιδιωτικά ΚΤΕΟ(2002-08-06 00:00:00.0)
Στο ιδιωτικό κεφάλαιο κρίσιμοι τομείς τους(2001-10-31 00:00:00.0)
ΚΤΕΛόσημο και ιδιωτικά ΚΤΕΟ(2001-08-05 00:00:00.0)
Και τα ΚΤΕΟ σε ιδιώτες(2001-02-13 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ