Ο Αργεντίνος τεχνικός συνεχίζει στο τιμόνι της «Ενωσης», όπως προέκυψε μετά τις συναντήσεις με τη διοίκηση της ΠΑΕ
Eurokinissi |
Ανατροπή υπήρξε στο «σίριαλ» με τον Γάλλο μέσο της Μπενφίκα, Σουαλιό Μεϊτέ, ο οποίος, ενώ μέχρι αργά χθες το απόγευμα φερόταν να βρίσκεται ένα βήμα πριν την απόκτησή του από τον Παναθηναϊκό, όπως φαίνεται θα επιστρέψει στον ΠΑΟΚ. Οι πρωταθλητές Ελλάδας ήταν τελικά αυτοί που ήρθαν σε συμφωνία με την Μπενφίκα για απόκτηση του παίκτη, με τη μορφή δανεισμού μέχρι τη λήξη της σεζόν. Ετσι ο Μεϊτέ θα επιστρέψει στον «Δικέφαλο του Βορρά», όπου αγωνίστηκε την περσινή σεζόν, ως δανεικός με οψιόν αγοράς η οποία δεν προχώρησε. Ο Γάλλος αποτελεί το τέταρτο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ τη χειμερινή περίοδο, μετά τους Δημήτρη Πέλκα, Ματέους Βιετέσκα και Σέρχιο Πένια.
Οι κόντρες αντίπαλων συμφερόντων, κυρίως μεταξύ των φαβορί, υποχρέωσαν τη διοίκηση της Super League στην αναζήτηση άλλων λύσεων όσον αφορά το ζήτημα της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος για τα επόμενα χρόνια. Οπως αποφασίστηκε στο χθεσινό ΔΣ, η Λίγκα θα προχωρήσει το εν λόγω εγχείρημα χωρίς τις ΠΑΕ του λεγόμενου «Βig 5» (Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Αρη) αλλά μόνο για τις υπόλοιπες 9 ΠΑΕ του πρωταθλήματος, ανοίγοντας τις σχετικές διαδικασίες για τους ενδιαφερόμενους τηλεοπτικούς παρόχους.