Σάββατο 27 Απρίλη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Εκπαιδευτικός «Καποδίστριας» στην Καλαμάτα

Τάξεις με 25 και πάνω μαθητές επιβάλλει η κυβερνητική αντιεκπαιδευτική πολιτική
Τάξεις με 25 και πάνω μαθητές επιβάλλει η κυβερνητική αντιεκπαιδευτική πολιτική
Αναστάτωση και αντιδράσεις έχει προκαλέσει στους γονείς των μαθητών στα δημοτικά διαμερίσματα Λαιίκων, Ασπροχώματος και Σπερχογείας, Κάμπου η απόφαση του υπουργείου Παιδείας για υποβάθμιση σε τετραθέσια των δημοτικών σχολείων των παραπάνω περιοχών, ενώ έχει γίνει γνωστό ότι πάνε για κλείσιμο το 23ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, καθώς και τα διθέσια Δημοτικά Μαυροματίου Ιθώμης, Οιχαλίας και Αιθαίας, καθώς και τα μονοθέσια Περιβολακίων, Κάτω Μέλπειας και Κατσαρού. Πρόκειται για μία κίνηση η οποία πηγάζει από την πολιτική που υπαγορεύει τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων στο όνομα της εξοικονόμησης πόρων, με την επίκληση της μείωσης του μαθητικού πληθυσμού και την αναλογία που προβλέπει ο νόμος για 1 εκπαιδευτικό προς 20 μαθητές.

Το θέμα απασχόλησε και την προχτεσινή συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου, ενώ αποφασίστηκε και η σύσταση επιτροπής αγώνα που θα επισκεφτεί τον υπουργό Παιδείας κρίνοντας ότι οι λόγοι που οδήγησαν στον υποβιβασμό των σχολείων είναι αβάσιμοι.

Κάλεσμα στους φορείς των γονέων, των εκπαιδευτικών, το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους και να διεκδικήσουν γενικότερες αλλαγές απευθύνει με αφορμή τα παραπάνω η Δημοτική Αγωνιστική Κίνηση Καλαμάτας. Σχολιάζοντας τη στάση των κυρίαρχων δυνάμεων στο Δήμο και στη Νομαρχία Καλαμάτας, κάνει λόγο για όψιμο ενδιαφέρον, θυμίζοντας τη στάση που κράτησαν οι ίδιες δυνάμεις στους αγώνες για να μην περάσει η «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση».

Η ΔΑΚ Καλαμάτας σημειώνει ότι η υποβάθμιση των σχολείων και το κλείσιμο του 23ου Δημοτικού είναι αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και της γενικότερης πολιτικής που αποδιαρθρώνει τη Δημόσια Παιδεία και την οδηγεί στην υποβάθμιση και την έμμεση ιδιωτικοποίησή της. Στο πλαίσιο δε του συνολικότερου προγράμματός της σημειώνει ότι η αναλογία εκπαιδευτικού προς μαθητές θα μπορούσε να μειωθεί σε 1/15, ξεκινώντας από τα σχολεία των φτωχότερων συνοικιών, όπου μπορούν να λειτουργούν με μικρότερη αναλογία, αυτό όμως σημαίνει τουλάχιστον διπλασιασμό των δαπανών για την εκπαίδευση.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ