«Δίνουμε τα εύσημα σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου (μόνιμους - νεοδιόριστη) που συστρατεύθηκαν με την απόφαση του κλάδου και του σωματείου για απεργία - αποχή από την "ατομική αξιολόγηση" και έδειξαν την έξοδο στον αξιολογητή. Θα το ξαναπούμε και πρέπει να γίνει σημαία στο μυαλό κάθε συναδέλφου: Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, εκτός του ότι πρέπει να ενημερώνουν άμεσα το σωματείο όταν έρχεται ο αξιολογητής στο σχολείο, πρέπει και να μπαίνουν μπροστά με οποιοδήποτε τρόπο και μέσο για να μπορέσει να είναι ουσιαστικά αποτελεσματικός ο αγώνας μας ενάντια στην "ατομική αξιολόγηση"», τονίζει η Ενωση. Καλεί να μη δώσει κανένας μόνος του αυτόν τον αγώνα, να μην περάσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων.
«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ως ΕΛΜΕ θα εμποδίσουμε κάθε προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών», ξεκαθαρίζει, όπως και ότι «όσο περνάει από το χέρι μας, αυτή η "αξιολόγηση" δεν θα περάσει, οι αξιολογητές δεν θα περάσουν τις πόρτες των σχολείων μας!».