Παρασκευή 21 Γενάρη 2022
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΝΕΟΛΑΙΑ
Σχολεία που υπολειτουργούν - ύλη που συσσωρεύεται και πιέζει
  • Τα... επιτεύγματα της τηλεκπαίδευσης διαφημίζει η υπουργός
  • «Κραυγή αγωνίας» μαθήτριας για μείωση της ύλης

Με τα κρούσματα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να καταμετριούνται σε χιλιάδες καθημερινά, τα σχολεία συνεχίζουν να υπολειτουργούν και η δεύτερη βδομάδα μετά το άνοιγμά τους, που ολοκληρώνεται σήμερα, δίνει την ίδια ακριβώς εικόνα με την προηγούμενη, με καθημερινά κενά εκπαιδευτικών που δεν αναπληρώνονται και με την αγωνία όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας για το «πού θα πάει αυτή η κατάσταση» να φουντώνει.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και τα σχολεία με κλειστά τμήματα λόγω κρουσμάτων έφτασαν τα 23 πανελλαδικά (με πάνω από ένα τμήματα κλειστά στο καθένα) παρά τη διατήρηση του 50%+1, δηλαδή την προϋπόθεση να νοσούν ταυτόχρονα πάνω από τους μισούς μαθητές τους. Ετσι, τα κυβερνητικά στελέχη απέσυραν αυτό το στοιχείο από την προπαγάνδα τους, έπαψαν να λένε ότι είναι ελάχιστα τα κλειστά τμήματα, άρα τα σχολεία είναι τάχα ασφαλή.

Η υπουργός Παιδείας επέλεξε χτες να διαφημίσει τα επιτεύγματά της στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, παρουσιάζοντας έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες του ΟΟΣΑ (OECD) που λέει ότι το 2019, η ετοιμότητα της χώρας, για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες, στην 22η θέση των χωρών του ΟΟΣΑ, στη συνέχεια όμως ανέβηκε στην 6η θέση αναφορικά με την ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Η ανάρτηση και η είδηση αυτή της υπουργού όπου εμφανίστηκε στο διαδίκτυο συγκέντρωσε πλήθος οργισμένων σχολίων από εκπαιδευτικούς, που πάλεψαν και παλεύουν εντελώς αβοήθητοι για την τηλεκπαίδευση, με ελλιπή εξοπλισμό και μέσα, αλλά και από γονείς που ζουν τον Γολγοθά των κενών, των καθημερινών κρουσμάτων και των τεστ, των μορφωτικών ελλείψεων που έχουν συσσωρευτεί στα παιδιά τους...

Κι όμως η κυβέρνηση δεν έχει κάνει μέχρι σήμερα καμιά αποτίμηση αυτών των ελλείψεων που συσσωρεύτηκαν αυτά τα δύο χρόνια και που συνεχίζουν να διογκώνονται σήμερα, δεν έχει προχωρήσει ούτε καν στην αναγκαία αναπροσαρμογή της ύλης, που γίνεται ιδιαίτερα πιεστική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με την Τράπεζα Θεμάτων σε λειτουργία και με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) σε ισχύ για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Είναι χαρακτηριστική γι' αυτό η επιστολή μαθήτριας της Γ' Λυκείου προς την υπουργό Παιδείας, που είδε χτες τη δημοσιότητα και αποσπάσματα της οποίας αναδημοσιεύουμε παρακάτω:

«Η ύλη δεν αναλογεί σε μια τόσο απρόοπτη, απαιτητική και αγωνιστική χρονιά που διανύουμε ως κοινωνία.

Καθημερινά rapid test, αναμονή στην ουρά για ιχνηλάτηση, καθηγητές μαθημάτων κατεύθυνσης σε καραντίνα, χιλιάδες μαθητές που νοσούν.

Εχετε αναλογιστεί τις χαμένες ώρες, την ταλαιπωρία όλων αυτών των μαθητών, το επιπρόσθετο άγχος και τις αναταραχές που βιώνουν λόγω της πανδημίας; Εχετε αναλογιστεί πως όλα αυτά θα συμβαίνουν καθημερινά έως τον Ιούνη;

Δεν μπορούμε να αντεπεξέλθουμε όχι γιατί δεν έχουμε τις δυνάμεις... αλλά τον χρόνο.

Με ποια κριτήρια η ύλη αντί να παραμείνει στα ίδια φυσιολογικά επίπεδα προ-κορονοϊού τελικά αυξήθηκε; (π.χ. Θεωρητική).

Πώς οι μαθητές θα μπορέσουν να έρθουν σε μια ισορροπία με όλες αυτές τις αναστατώσεις;

Πώς θα μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα, κ. Κεραμέως, με όλα αυτά... πώς; ΕΒΕ, συντελεστές, ενδοσχολικές από το Γυμνάσιο, 2 χρόνια τηλεκπαίδευση και η ύλη; ...Σαν να μη συμβαίνει τίποτα... Σαν όλα να κυλούν ομαλά...

Σας ζήτω, λοιπόν, να λάβετε υπόψη όλα τα παραπάνω και να προβείτε σε κάποια μείωση της ύλης, ώστε να καταστεί τέτοια που θα συμβαδίζει στις ειδικές συνθήκες που διανύουμε... όχι γιατί το ζητάμε ως βοήθεια αλλά ως κάτι αυτονόητο»!


Κορυφή σελίδας
Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ