Πρόκειται για μέρος της καμπάνιας της συγκεκριμένης Περιφέρειας, με στόχο, όπως λένε τα στελέχη της, την «απρόσκοπτη πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου».
Μια καμπάνια που απογειώνει την «ατομική ευθύνη», αποκαλύπτοντας ότι κριτήριο της περιφερειακής αρχής και της κυβέρνησης δεν είναι η προστασία των εργαζομένων αλλά των κερδών των τουριστικών επιχειρηματικών ομίλων.
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι η καμπάνια, που περιλαμβάνει κι άλλες τέτοιες αφίσες, έχει ως «πρωταγωνιστές» τους εργαζόμενους - θύματα της εργοδοτικής αυθαιρεσίας στους χώρους δουλειάς, που ζουν από πρώτο χέρι την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων - «λάστιχο». Αυτή όμως η κατάσταση, που έχει τη σφραγίδα της εργοδοσίας, δεν «εμπνέει» την Περιφέρεια. Και αφού εδώ κι ενάμιση χρόνο οι χιλιάδες εργαζόμενοι στον Τουρισμό είναι εκτεθειμένοι στην πανδημία με ευθύνη κράτους και εργοδοσίας, τώρα τους «χρεώνουν» και την ευθύνη να ...«σώσουν το νησί», να μην το αφήσουν στην «τύχη» του.
Βέβαια, υπάρχουν και οι πραγματικοί υπεύθυνοι, που έχουν αφήσει στην «τύχη» τους όλα τα νησιά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την κατάσταση των νοσοκομείων και των άλλων υγειονομικών μονάδων στους τουριστικούς προορισμούς. Για παράδειγμα, μόλις την περασμένη βδομάδα έγιναν καταγγελίες ότι υπήρξε διασωληνωμένη ασθενής που παρέμεινε εκτός ΜΕΘ στο Νοσοκομείο της Ρόδου για τρεις μέρες, αφού από τα 8 κρεβάτια λειτουργούν τα 6 λόγω έλλειψης προσωπικού. Προφανώς, ούτε αυτές οι «εικόνες» εμπνέουν την κυβέρνηση και την Τοπική Διοίκηση για να κάνουν καμιά «καμπάνια», κι ας μένουν στην «τύχη» τους χιλιάδες ασθενείς, τουρίστες και ντόπιοι που ίσως χρειαστούν υγειονομική περίθαλψη στα νησιά.
Η ...«τύχη του νησιού», λοιπόν, δεν αφορά τίποτα άλλο παρά τους τουριστικούς ομίλους και τα κέρδη τους.
Περιττό να αναφέρουμε πως με τέτοιου είδους διαφημιστικές καμπάνιες, το μήνυμα για την υπαρκτή ανάγκη γενικού εμβολιασμού του πληθυσμού, τελικά υπονομεύεται αντί να ενισχύεται...