Παρασκευή 28 Μάη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΟΑΣΘ
Ατύχημα με γερασμένο λεωφορείο χωρίς φρένα!

Για προμελετημένο έγκλημα σε βάρος επιβατών και εργαζομένων μιλά η ΔΑΣ ΟΑΣΘ, με αφορμή το τροχαίο ατύχημα που έγινε νωρίς το μεσημέρι της Τετάρτης, με λεωφορείο χωρίς φρένα, που είχε ως αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό μιας επιβάτιδας, η οποία διακομίσθηκε στο νοσοκομείο, και του οδηγού.

Οπως αποκαλύπτει η ΔΑΣ, το λεωφορείο του ΟΑΣΘ βρισκόταν στην Νέα Πολιτεία Ευόσμου και στην οδό Σμύρνης, λίγο πριν από τον τερματικό σταθμό των λεωφορειακών γραμμών 21 και 32, όταν χτύπησε στο πίσω μέρος άλλο λεωφορείο του ΟΑΣΘ που εκείνη την ώρα ήταν σταματημένο στη στάση.

Παρά την υπερπροσπάθεια του οδηγού να χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα πέδησης του οχήματος (φρένα - χειρόφρενο) για να ακινητοποιήσει το όχημα αυτό στάθηκε αδύνατο. Το λεωφορείο (τύπου «Scania») είναι σε κυκλοφορία περισσότερα από 23 χρόνια. Δεν υπήρξαν περισσότεροι τραυματίες, καθώς το ατύχημα έγινε μια στάση πριν από το τέρμα και έτσι ο περισσότερος κόσμος είχε αποβιβαστεί.

Η ΔΑΣ αποκαλύπτει ότι τα συγκεκριμένου τύπου λεωφορεία χρησιμοποιούνται και τη νύχτα ως υπηρεσιακά για τη μεταφορά των εργαζομένων οδηγών, δηλαδή μερικά από αυτά τα σαπάκια κυκλοφορούν 24 ώρες το 24ωρο! Καλεί το υπουργείο και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να αναλάβουν την πλήρη ευθύνη για το νέο έγκλημα και να μην τολμήσουν ούτε να σκεφτούν να χρεώσουν το ατύχημα στον εργαζόμενο οδηγό και τους άλλους εργαζόμενους που καθημερινά πασχίζουν και ρισκάρουν τη ζωή τους οδηγώντας λεωφορεία «νεκροφόρες».

Αναδεικνύει ότι «η πολιτική της μείωσης του κόστους σε συντήρηση - ανταλλακτικά - μισθούς και δικαιώματα των εργαζομένων και της επιδότησης από το κράτος των ιδιωτικών εταιρειών ενοικίασης, αποδεικνύεται ότι όχι μόνο δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα αλλά είναι η αιτία για την απουσία αξιοπρεπούς και ασφαλούς συγκοινωνίας». Τονίζει ότι «την αντιδραστική αυτή πολιτική την φορτώνουν στον λαό που πληρώνει διπλά, από τη μια, το αναπόσβεστο κόστος των λεωφορείων του ΟΑΣΘ που παροπλίζονται εσκεμμένα για να δουλεύει η εταιρεία leasing, και, από την άλλη, το κόστος της ενοικίασης (5-6 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο)».

Η ΔΑΣ απαιτεί να αποσυρθούν άμεσα από την κυκλοφορία όλα τα υπέργηρα λεωφορεία, να αγοραστούν σύγχρονα καινούργια οχήματα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, σύγχρονα μέσα συντήρησης και ελέγχου, επίταξη των ιδιωτικών μέσων μέχρι να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία. Επίσης, άμεση κρατική χρηματοδότηση του Οργανισμού, επάρκεια και προμήθεια μέσων και ανταλλακτικών. «Εξω οι ιδιώτες από τη συγκοινωνία. Κατάργηση της ιδιωτικοποίησης της μεταφοράς (ΚΤΕΛ, leasing), επιστροφή όλων των λεωφορειακών γραμμών στον ΟΑΣΘ. Φθηνή και ποιοτική συγκοινωνία για τον λαό της πόλης», σημειώνει η ΔΑΣ.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ο ...«ρεαλισμός» των περικοπών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς(2024-01-17 00:00:00.0)
Εργο όλων των κυβερνήσεων η σημερινή επικίνδυνη κατάσταση(2020-10-28 00:00:00.0)
Καταγγέλλει ακόμα ένα παιχνίδι στις πλάτες του λαού(2020-09-04 00:00:00.0)
Παραλίγο ατύχημα από βλάβη στα φρένα λεωφορείου(2020-05-13 00:00:00.0)
Καταγγέλλει τη διοίκηση του ΟΑΣΘ για κλίμα τρομοκρατίας και ρατσισμού(2020-02-07 00:00:00.0)
Παρέμβαση για τον τραμπουκισμό χρυσαυγίτη οδηγού(2013-04-14 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ