Απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη για όλους τους επαγγελματίες της πόλης που τα καταστήματά τους έμειναν κλειστά κατά το πρώτο lockdown, λόγω της πανδημίας, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Πάτρας. Ολοι οι δικαιούχοι μπορούν να μπαίνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα dt.govapp.gr και από κει θα λαμβάνουν τον Μοναδικό Αριθμό Δήλωσης (ΜΑΔ).
Εκτυπωμένο στη συνέχεια θα πρέπει να τον καταθέσουν στο δήμο μαζί με τους εξοφλημένους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος για το χρονικό διάστημα Μάρτη - Μάη 2020, καθώς και τους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) της επιχείρησής τους, εκτυπωμένους από τη σχετική καρτέλα του Taxisnet. Στη συνέχεια, κάθε αίτηση θα περάσει από επεξεργασία και τα τέλη γι' αυτό το χρονικό διάστημα θα επιστραφούν στους επαγγελματίες.
Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, οι απαλλαγές για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αφορούν:
Τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά προς το δήμο μπορούν να κατατίθενται είτε στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του δήμου είτε με φυσική παρουσία (κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 2613610221-231) είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση protodp@patras.gr. Οι αιτήσεις με τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά θα πρέπει να έχουν κατατεθεί μέχρι 31 Γενάρη 2021.