Μόνο σαν αστείο ακούγεται η ...αγανάκτηση του ΣΕΒ για το γεγονός ότι το κράτος ξοδεύει ελάχιστα για την ενίσχυση της Πυροσβεστικής, ή για υποδομές αναψυχής, άθλησης και πολιτισμού, τομείς δηλαδή που αφορούν στοιχειώδεις λαϊκές ανάγκες. Αυτά γράφει στο εβδομαδιαίο δελτίο του, όπου υποδύεται τον συνήγορο του λαού. Η πραγματικότητα όμως μόνο τέτοια δεν είναι. Πρώτα απ' όλα, ο ΣΕΒ δεν λέει κουβέντα για τα τεράστια κονδύλια από τον προϋπολογισμό που μετατρέπονται σε άμεσες και έμμεσες ενισχύσεις, επιδοτήσεις και διευκολύνσεις στο κεφάλαιο, χώρια οι φοροαπαλλαγές και οι φοροελαφρύνσεις των επιχειρηματικών ομίλων, τις οποίες τελικά πληρώνει από την τσέπη του ο λαός. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Μαζί με τις ελλείψεις στη χρηματοδότηση, ο ΣΕΒ αναδεικνύει και τις «σπατάλες» που κάνει το κράτος, όπως για παράδειγμα στη διαχείριση των σκουπιδιών και του νερού. Γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή «η χώρα μας έχει καθυστερήσει στην αντιμετώπιση της σπατάλης στο νερό και της αποκομιδής των σκουπιδιών με σύγχρονους και αποτελεσματικούς τρόπους». Πιέζει δηλαδή την κυβέρνηση να προχωρήσει πιο γρήγορα τις «αναδιαρθρώσεις» σ' αυτούς τους τομείς, όπως ζητάνε ισχυρά οικονομικά συμφέροντα που θέλουν να κάνουν κερδοφόρες μπίζνες. «Ανοιχτές θύρες» παραβιάζει για μια ακόμα φορά ο ΣΕΒ. Χώρια που η κυβέρνηση του ετοιμάζει και «δωράκι» τη μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων, με λεφτά από τα λεγόμενα «αντίμετρα», τα οποία ετοιμάζεται να ροκανίσει ο ΣΕΒ, παρά τη στενοχώρια του για τη μειωμένη χρηματοδότηση της Πυροσβεστικής...