Κυριακή 20 Ιούνη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Ενα από τα κρίσιμα ζητήματα σήμερα για τη Ζώνη είναι αυτό των κατασκευών και οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν εξαιτίας της γήρανσης του εμπορικού στόλου. Η κυβέρνηση, όπως επισημαίνουν τα σωματεία της Ζώνης, δεν έχει την πολιτική βούληση να υποχρεώσει τους εφοπλιστές, εφόσον θέλουν να δρομολογήσουν πλοίο τους σε ελληνική γραμμή, να το χτίσουν στην Ελλάδα. Αν εκτελεστούν οι κατασκευές στην Ελλάδα, διασφαλίζεται η εργασία των χιλιάδων εργαζομένων και ανέργων του κλάδου και επιπλέον δημιουργούνται και νέες χιλιάδες θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης. Επιπλέον, θα στηριχτεί σημαντικά η οικονομία της χώρας, με την ενίσχυση ενός κλάδου που αποτελεί ραχοκοκαλιά της βαριάς βιομηχανίας. Το...
468 λέξεις, σελ.: 39
Η καραμέλα της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού εμπορικού πλοίου δεν είναι καινούριο φαινόμενο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει επεξεργαστεί η Ναυτεργατική Συνδικαλιστική Κίνηση, οι Ελληνες...
498 λέξεις, σελ.: 38
Στο όνομα της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού πλοίου οι Ελληνες ναυτεργάτες είδαν σε διάστημα λιγότερο των δύο χρόνων, 1997 με αρχές 1999, να μειώνονται οι θέσεις εργασίας τους κατά 8.000 από τα...
868 λέξεις, σελ.: 38
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η διοίκηση του ΟΛΠ, κινούμενη στη λογική του κοινωνικού αυτοματισμού, επιδιώκει να δημιουργήσει ρήγματα μεταξύ των κατοίκων της περιοχής και των εργατών της Ζώνης...
483 λέξεις, σελ.: 39
Σε συρρίκνωση, με τελικό στόχο τη διάλυση, οδηγεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το μοναδικό σημαντικό ακόμα οικονομικό πνεύμονα της ευρύτερης περιφέρειας του Πειραιά, αλλά και έναν από τους λιγοστούς της...
263 λέξεις, σελ.: 39
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
140 λέξεις, σελ.: 39


Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ