Παρασκευή 16 Ιούνη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Eurokinissi

Με όρους «μάρκετινγκ» παρουσίασε χτες ο υπουργός Πολιτισμού, Γ. Βουλγαράκης, το νέο λογότυπο του ΥΠΠΟ, μία Καρυάτιδα, που θα αντικαταστήσει τον κίονα ιωνικού ρυθμού. « Εγώ όπως ξέρετε είμαι marketeer (σ.σ. ο ασχολούμενος με το "μάρκετινγκ"). Οι σπουδές μου είναι στο marketing. Πιστεύω, λοιπόν, ότι το να χρησιμοποιεί κανείς τις μεθόδους του marketing για να προσδιορίσει με ακρίβεια πράγματα προς εξέταση ή προς απόφαση, είναι κάτι θετικό. Στον κόσμο των επιχειρήσεων κάτι ανάλογο είναι εταιρική ταυτότητα», είπε, παρομοιάζοντας την ύπαρξη του λογότυπου με την πώληση ...εμφιαλωμένων νερών! Με όρους ...«μάρκετινγκ» λοιπόν, ο κίονας δεν είναι «κατάλληλος» για να πουληθεί το «πολιτιστικό...
229 λέξεις, σελ.: 23
Την περασμένη Τρίτη - με καθυστέρηση δυο μηνών - σύστησε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) δύο εκτιμητικές επιτροπές για τα κλεμμένα αρχαία που κατασχέθηκαν στη Σχοινούσα. Οι επιτροπές πρέπει...
313 λέξεις, σελ.: 23
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
132 λέξεις, σελ.: 23
156 λέξεις, σελ.: 23
110 λέξεις, σελ.: 23
164 λέξεις, σελ.: 23
58 λέξεις, σελ.: 23


Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ