Καταλυτική κριτική στις σκανδαλώδεις πολιτικές παράδοσης των μεγάλων έργων υποδομής (Αεροδρόμιο Σπάτων, Αττική Οδός, Γέφυρα Ρίου - Αντίρριου) στα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα, ασκεί άρθρο που δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Οικονομικές εξελίξεις», που εκδίδει το Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ). Σύμφωνα με τη μελέτη του ΚΕΠΕ, τα κεφάλαια που συνεισέφεραν οι τρεις επιχειρηματικοί όμιλοι (πρόκειται για τη γερμανική «Χόχτιφ», τον όμιλο Μπόμπολα και τη γαλλική «Μπουίκ») στην κατασκευή των τριών αυτών έργων, είναι ελάχιστα. Καταρρίπτεται έτσι το επιχείρημα που προβάλλουν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ότι επιλέχτηκε το σχήμα των αποικιοκρατικών...