Χωρίς μουσική υπόκρουση λοιπόν, στα 250.000 τ.μ. της Εκθεσης πρωτοπαρουσιάστηκαν 50 νέα μοντέλα, τα περισσότερα εκ των οποίων παρουσιάζουν μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον, αφού απευθύνονται στους αγοραστές της μικρής και μεσαίας κατηγορίας. Ο αριθμός και μόνο των νέων μοντέλων, δίνει μια διάσταση για την ένταση του ανταγωνισμού. Τα εργοστάσια δίνουν αγώνα επιβίωσης και αυτός θα περάσει υποχρεωτικά από τις δημοφιλείς αγορές. Ταυτόχρονα, βέβαια. δίνεται και η μάχη των πολυτελών αυτοκινήτων που θεωρείται κρίσιμη, όχι για τον αριθμό των πωλήσεων, αλλά για την εικόνα κάθε εταιρίας που δυστυχώς έπαιζε και θα παίζει καθοριστικό ρόλο στις επιλογές των αγοραστών. Στην προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή...