Με αιτήματα αιχμής τα ένσημα, την υγεία και ασφάλεια, το ωράριο, τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και την κήρυξη της υφιστάμενης κλαδικής ΣΣΕ, οι οικοδόμοι όλης της χώρας κατεβαίνουν σε νέα 24ωρη απεργία, στις 24 Ιούνη. Μάλιστα, η Ομοσπονδία Οικοδόμων Ελλάδας που κήρυξε την απεργία προειδοποιεί με κλιμάκωση του αγώνα, προετοιμάζοντας τη διεκδίκηση υπογραφής νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στις αρχές της νέας χρονιάς, καλώντας όλο τον κλάδο σε ξεσηκωμό, καθώς στις σημερινές συνθήκες, της πολεμικής οικονομίας και των πολέμων τίθεται επιτακτικά η ανάγκη αναβάθμισης της πάλης για να αντιμετωπιστεί η επίθεση κυβέρνησης και εργοδοσίας. «Εμείς σκοτωνόμαστε και σακατευόμαστε και τα αφεντικά...